Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
10 soru
#1
Arkadaşlar 10 tane soru yanlışmış duymuşsunuzdur zaten iptal edilirse bize faydası ne olacak tam anlamadım bilen varsa söyleyebilir mi
Cevapla
#2
Herkesinki doğru kabul edilir iptali durumunda. Sanırım eşitlik olması adına boş bırakanlarin da kabul edilir. Ki olması gereken bu.
Cevapla
#3
arkadaşlar ösym yönetmeliğine göre eğer siz 40 soruluk testten 1 tane bile işaretlemiş olursanız o testte sizin işaretlediğiniz yada onun dışında kaç tane soru yanlış olursa size puan geliyor. ama yok o 40 soruluk testinden hiç işaretmeyip hepsini boş bıraktıysanız 40 sorunun 40 ı kadar yanlış olsa size hiç puan gelmiyor.
mesela ben matematikten 8 tane işaretledim 30. soru fonksiyonlarla ilgiliymiş ben işaretlemedim bilmiyordum görmedim bile soruyu Smile uzmanlar yanlış olduğunu söylüyor eğer iptal edilirse o soru banada puan gelecek. ama matematikten hiç soru işaretlemeseydim puan gelmeyecekti. fenden de hiç işaretlemedim 2 sorunun yanlış olduğunu söylüyorlar eğer iptal edilirse sorular puan gelmeyecek Smile
Cevapla
#4
Kardeşim ben sözelden girdim ama mattan 1 tane fenden 3 tabe yaptim yani kac tane soru iptal olursa olsun ben isaretledigum icin puan gelecek mu
Cevapla
#5
kardeşim işaretlediklerin doğruysa puan gelir yanlışsada gelir ama senin işaretlediklerin dışında mesela sen 6. soruyu işaretledin 12 15. sorular yanlışsa onlardan sana puan gelecek. senin işaretlediklerin cevap anahtarında doğru olsa ama ösym iptal etse soruyu yine sana puan gelecek rahat ol
Cevapla
#6
10 tane soru fln cikmaz yanlis o kdr umutlanmayin her sene ayni muhbbet oluyo yok 10 tane fln diyede yok ole olmaz en fzla 1 tane fln yaprlar osym o kdr saf degil arkadaslar bedava puan vermezler
Cevapla
#7
gardaş kimse burda 10 soru muhabbeti yapmıyor ki sen 10 soru diyon. 1 tek sorunun iptal edilmesinden gelecek 2 3 puanı dört gezle bekleyen adamlar var burda biz onlar için bişeyler söylüyoruz !
Cevapla
#8
Uzmanlar Türkçe’nin 28’inci, fizik testinin 9’uncu ve 7’nci sorusunun hatalı olduğu gerekçesiyle iptal edilmesi gerektiğini savundu. Coğrafya testindeki 21’inci sorunun çelişkili olduğu ileri sürüldü. Matematik testinde ise 15 ve 30’uncu sorularda hata olabileceği söylendi.
Cevapla
#9
Ee mahkeme sonuçlandı mı arkadaslarr
Cevapla
#10
ilk olarak eyw mert hangi sorular merak ediyodum ikinxisi sen hayirdir cihan gardas fln sanki biz 10 soruyu iptal etmeyinde not gelmesin dedik beyin duzeyin az heralda biraz calistirmaya bak siraya bak sekil fln yapiyo sanki kfr ettik gorusmuzu soledim sanane artislik yapma unlem fln koyuyo bide hareketlere bak sen bole devm et polis olur senden
Cevapla
#11
ah ulan ahhh sizi gidi klavye artisleri sizi .d ne deyim Allah ıslat etsin sizi
Cevapla
#12
Gençler sakin. Ygs gerginliği herkeste var... osym nin itirazı durumunda mahkemeye kadar gider. Osym inceliyor soruları. İptal olup olmayacağı da en geç 25 martta belli olur. Yani osym yanlış olduğunu kabul etmez ise mahkeme yolu görünür.
Cevapla
#13
her şeye kavga çıkarmaya çalışmayın beyler
Cevapla
#14
haha diyene bak ya yasin kac ya senin hadi ya yuru bak yoluna allah senin gbileri isla etsin bidaha bisey yazmocan sana onemli hossetme kendini Smile
Cevapla
#15
saçma sapan soru yapıyorlar sonra adamı heycanlandırıyorlar yok iptal olacak yok olmayacak belli değil ohoo
Cevapla
#16
En iyisi bekleyip görmek.
Cevapla
#17
Arkadaşlar sakin olalim konu basligi 10 soru gündemdede 10 soru var bu 10 tane sorununda iptal olacagi anlamina gelmiyo burda paylaşıyoruz birbirimizle konusalim bilmeyenler öğrensin diye kavga felan yakışmıyor arkadaşlar sakin olalim
Cevapla
#18
peki sana ne oluyorda bole bisey yazyorsun sana bisey diyenmi var sen benim kac yasimda oldugumu biliyomusunda bole konusuyosun hadi bayanson bisey demicem iyi gunler snaa bayan
Cevapla
#19
Ne alakası var dostum burda gerkes fikrini yazabilir ki buda kötü birşey değil burdaki amacimiz birbirimizi bilgilendirmek yanlış yerlere çekilmesin lütfen herkes ygs puan telaşında senin yaptigin çok yanlış
Cevapla
#20
İstermisiniz mahkemeye falan gitsin tum ygs iptal edilsin bi daha yapilsin cok manyak olur ama imkansiz Smile
Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Kaç tane soru soruyorlar Hasanhasan 2 281 26-08-2017, Saat: 00:46
Son Yorum: şadi03
  16. dönem rüştü ünsal soru alabilirim Pmyo6021 48 2,986 18-08-2017, Saat: 00:09
Son Yorum: makarov78
Wink Ufak bir soru bassist44 1 390 02-07-2017, Saat: 01:54
Son Yorum: Cerentyln
  Mülakatta sorulan soru Murat06 2 495 22-06-2017, Saat: 04:13
Son Yorum: Murat06
  2016 PMYO 8.ASİL SORU ALABİLİRİM KABARDEY 120 10,230 07-06-2017, Saat: 18:14
Son Yorum: türkyildizi

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi