Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
ABİM POLİS
#1
ARKADAŞLAR MERHABA ! Benim abim polis , dayım emekli özel harekatta başkomiserdi , teyzemin iki oğlu deniz subayı ve halamın oğullarıda biri binbaşı diğeri karakol komutanı bunları sözlü mülakatta söylemem yararıma mı olur yoksa söyleyip torpil istiyomuş durumuna mı düşerim ??
Cevapla
#2
Asker olanlarin faydasi olmaz.Polis olanlari belirtmen az cok fayda saglayabilir.
Gemisi batan kaptan su üstünde yürüse genede sızlar içi... Cry  

pzMXDo.png
WWW
Cevapla
#3
Bence belirtme zaten onlar sen oraya gitmeden araştırıyorlar seni kim olduğun her şey yazıyor eğer abim polis dayım amcam teyzeoğlum şöyle böyle dersen tepkilerini çekebilirsin komisyonun
İzmir '' Rüştü Ünsal Polis Meslek Yüksek Okulu ''  16.Dönem
Cevapla
#4
Belirtmemeni tavsiye ederim kendi hakkınla girmeye çalış tabi herkez kendine yakışanı yapar.
Cevapla
#5
Ailemde asker polis çok aile mesleğimiz oldu bende vatana böyle hizmet vermek istiyorum de
Ölümü belinde taşımaktır POLİSLİK.  
İnstagram: nzht.orhn
Cevapla
#6
Benimde dayım şehit özel harekat polisi bunu belirmem torpil istediğim anlamına mı gelir ama bunu belirttikten sonrada bu söylediğinden dolayı sizlerden hiçbir kolaylık göz yumma falan beklemiyorum hem neden polis olmak istiyorsun diye sorduklarında bunu söyliycem dayım şehit polis memuru bu yüzden o üniformayı giymek istiyorum
Cevapla
#7
Sadece hafiften bi dil ucuyla söyleyiverin kurula
Cevapla
#8
(02-05-2016, Saat: 13:03)Polisozel Adlı Kullanıcıdan Alıntı: ARKADAŞLAR MERHABA ! Benim abim polis , dayım emekli özel harekatta başkomiserdi , teyzemin iki oğlu deniz subayı ve halamın oğullarıda biri binbaşı diğeri karakol komutanı bunları sözlü mülakatta söylemem yararıma mı olur yoksa söyleyip torpil istiyomuş durumuna mı düşerim ??
AAAAAAAAAAAAA çok ayıp çokkk Tongue
Cevapla
#9
Bak bunları söyle mülakatdan geçebilme Şansın varsa da çöp edersin Big Grin
Cevapla
#10
Bunda 3-5 Sene Önce İstanbul'da Şükrü Balcı'da Polis Çocuklarının Hepsini Elediklerini İddia Etmişlerdi. Gerekçesine İse Zaten Ailede Bir Polis Var İkincisine Gerek Yok Diye Anlayacağın Karşındaki Müdürün Olaya Bakış Açısı Önemli
GİDEN BENİM ÇOCUKLUK HAYALLERİMDİ 
Cevapla
#11
Polis çocuklarını ayrı kontenjanda tutmuyolar mı öyle olsa niye 150 puanla alsınlar ??
Cevapla
#12
O sehit ve gazi yakinlari icin gecerli.
Gemisi batan kaptan su üstünde yürüse genede sızlar içi... Cry  

pzMXDo.png
WWW
Cevapla
#13
Sen hangi dünya da yaşıyon ya bende polis cocuguyum ama sadece ufak bi avantajı var özel Kont falan yok git araştır gel Big Grin boş boş Fuzuli yazmayın şuraya
Cevapla
#14
Ne polis çocuğuna ne asker çocuğuna ayrıcalıklı davranacaklar. Beklemeyin böyle şeyler, karşınızdaki adamlar emniyet müdürleri olacak, karakteriniz ve soğukkanlılığınız mülakattan geçirecek sizi
Cevapla
#15
Tabiikide ayrım yok geçen senede babası polis olanları askeriyede elediler
Ölümü belinde taşımaktır POLİSLİK.  
İnstagram: nzht.orhn
Cevapla
#16
Sehit ve gazi yakinlarina sadece YGS puaninda bir avantaj saglaniyor.Gerisi sizin sozlu mulakat ve sporunuza kalmis bir olaydir.Haricinde kolaylik ve benzeri yoktur yani oyle kont. falan.Tabi torpil yapip hak yiyenler haric.Yakini polis olanlarda sozlude soyleyebilir ama tavsiyem ustu kapali vede caktirmadan hissettirirseniz faydasi oluyor.Ki zaten onlar cogu ozelinizi bilirler.Annesi babasi kardesi vs polis olanlarin girisi biraz daha kolaydir.Sozlude uc bes yuksek verirler gecersiniz gibi ufak bir jest olur o kadar.Aman aman bir sey beklemeyin.Zaten yakini polis olanlarda benzer seyleri soylemisler.
Gemisi batan kaptan su üstünde yürüse genede sızlar içi... Cry  

pzMXDo.png
WWW
Cevapla
#17
(03-05-2016, Saat: 13:44)Alsancak Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Sen hangi dünya da yaşıyon ya bende polis cocuguyum ama sadece ufak bi avantajı var özel Kont falan yok git araştır gel Big Grin boş boş Fuzuli yazmayın şuraya

Buraya laf olsun diye değil aklımızdaki soru işaretlerini kafamızdan silmek için yazıyoruz . Yorum yapanın görevi de sorunun boş olup olmadığını belirtmek değil sorunun cevabını kendince yorumlamaktır. Üslubun hoş değil kardeşim
Cevapla
#18
Başvuranların illaki yakini polis asker olanlar olacak peki tanidigi polis asker olmayanlar ne yapacak zaten 2500 kişi aliniyor kimse beklememeli benim yakinim şu bu diye aklina geldiğinde de 2500 rakamini hatirla derim.
adile-sadullah1.jpg
Cevapla
#19
sakın söyleme torpil istiyor gibi olursun baştan kaybedersin ya da şöle diyebilirsin polisliği dayım bana aşıladı emekli başkomserdi dayım onun sayenide buraya gelmeye karar verdim gibi bişeyler diyebilrsin ama direk sölersen baştan elerler
      ADİLE  SADULLAH  MERMERCİ  POLİS                                   

     MESLEK  YÜKSEKOKULU  ÖĞRENCİ      
                     ADAYI 2018
Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  POLİS MESLEK YÜKSEK OKULLARINDA BAYANLARIN SAÇ KESİMİ dizzy 27 1,031 15-07-2017, Saat: 09:46
Son Yorum: mlhasln
  16 yaşındakı cocuklar polis yüksek meslek okuluna yunus41 5 614 12-07-2017, Saat: 23:44
Son Yorum: S.Yildiz
  POLIS AKADEMISI BATUHANT 6 687 07-07-2017, Saat: 12:34
Son Yorum: ogunguney
  Abim YOZGAT POMEM I KAZANDI DARISI BASIMA METEHAN PMYO 4 524 07-07-2017, Saat: 10:40
Son Yorum: Demircili45
Exclamation "Mavi ve Biz Polis Adayları Pmyo06 29 1,656 02-07-2017, Saat: 13:48
Son Yorum: Mavi

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi