Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Arkadaşlar Başvuru Yaptım Sorusu Olan Varsa Cevaplıyım
#1
.....
Cevapla
#2
e-devlet şifresini ptt ye gidip tek alabilirmiyim 18 yaşını doldurmadım Confused
Cevapla
#3
Başvuru ekranıni açıyorum fakat 'başvuru işlemi yapılamıyor, YGS puanı bulunmuyor' yazıyor. Ne yapacağım
Cevapla
#4
(29-04-2016, Saat: 12:46)duchess Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Başvuru ekranıni açıyorum fakat 'başvuru işlemi yapılamıyor, YGS puanı bulunmuyor' yazıyor. Ne yapacağım

aynı sorun bendede var
Cevapla
#5
Bende de oldu ertesi gün tekrar girdim düzeldi

Hüseyin ala bilirsin tek başına kimliğini götürmen yeterli

Bi de 2 lira para alıyolar
Cevapla
#6
Dekontun üzerinde tc kimlik numarası ve ad soyad olması gerekiyormu?
Cevapla
#7
TC kimlik numarası olması gerekiyor Burak evet
                                              
Cevapla
#8
Peki ad soyad
Cevapla
#9
TC kimlik numarasının olması yeterli.
                                              
Cevapla
#10
Teşekkürler
Cevapla
#11
(29-04-2016, Saat: 12:10)huseyin1 Adlı Kullanıcıdan Alıntı: e-devlet şifresini ptt ye gidip tek alabilirmiyim 18 yaşını doldurmadım Confused

Alabilirsiniz.Yaş sınırı 16'ya çekilmiştir.
Cevapla
#12
Ben başvuru yaptım sadece bir banknot verdi başvuru olur demi bi sıkıntı olmaz?
Cevapla
#13
Sıkıtı olmaz
Cevapla
#14
Bende telefon numaramı yanlış girdim bir hanesini. Fakat güncellemek istediğimde sayfa hata veriyor. Bir sıkıntı olur mu acaba ?
2. telefon numarasını doğru yazdım.
Cevapla
#15
(30-04-2016, Saat: 15:13)Manias Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Bende telefon numaramı yanlış girdim bir hanesini. Fakat güncellemek istediğimde sayfa hata veriyor. Bir sıkıntı olur mu acaba ?
2. telefon numarasını doğru yazdım.

Olmaz hiç endişelenme kimsenin numarasını arayıp, mail falan atmıyorlar =)
                                              
Cevapla
#16
(30-04-2016, Saat: 17:12)IntoTheWild Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(30-04-2016, Saat: 15:13)Manias Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Bende telefon numaramı yanlış girdim bir hanesini. Fakat güncellemek istediğimde sayfa hata veriyor. Bir sıkıntı olur mu acaba ?
2. telefon numarasını doğru yazdım.

Olmaz hiç endişelenme kimsenin numarasını arayıp, mail falan atmıyorlar =)

Eyvallah kardeşim cevap için.
Cevapla
#17
Ben PMYO için paramı son günyatırdım ama banka işlemleri 24 saat sonra yansır yazıyodu. 24 saat sonra girdiğimde ise site kapalıydı. Parayı yatırdığıma dair dekontum var ama kayıtım kabul oldu mu emin değilim. Yardımcı olabilecek var mı
Cevapla
#18
(08-05-2016, Saat: 17:11)Cem Akkuş Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Ben PMYO için paramı son günyatırdım ama banka işlemleri 24 saat sonra yansır yazıyodu. 24 saat sonra girdiğimde ise site kapalıydı. Parayı yatırdığıma dair dekontum var ama kayıtım kabul oldu mu emin değilim. Yardımcı olabilecek var mı

Onu düşünerek sistemi tasarlamışlardır. Son gün içerisinde gece yarısı saat 00:00'dan önce yatırdı isen hiçbir sorun olmayacaktır merak etme.
                                              
Cevapla
#19
(08-05-2016, Saat: 17:14)IntoTheWild Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(08-05-2016, Saat: 17:11)Cem Akkuş Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Ben PMYO için paramı son günyatırdım ama banka işlemleri 24 saat sonra yansır yazıyodu. 24 saat sonra girdiğimde ise site kapalıydı. Parayı yatırdığıma dair dekontum var ama kayıtım kabul oldu mu emin değilim. Yardımcı olabilecek var mı

Onu düşünerek sistemi tasarlamışlardır. Son gün içerisinde gece yarısı saat 00:00'dan önce yatırdı isen hiçbir sorun olmayacaktır merak etme
Sabah banka açılır açılmaz yatırdım. Teşekkür ederiim kardeşim
Cevapla
#20
(08-05-2016, Saat: 17:19)Cem Akkuş Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(08-05-2016, Saat: 17:14)IntoTheWild Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Onu düşünerek sistemi tasarlamışlardır. Son gün içerisinde gece yarısı saat 00:00'dan önce yatırdı isen hiçbir sorun olmayacaktır merak etme
Sabah banka açılır açılmaz yatırdım. Teşekkür ederiim kardeşim


Ne demek ben teşekkür ederim umarım kazanırsın bol şans =)
                                              
Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  HERKEZİN MERAK ETTİĞİ ( DOĞRU OLAN BİLGİ ) ibrahiman 22 758 16-03-2017, Saat: 22:42
Son Yorum: Mrhardy
  Whatsapp grubu olan arkadaslar Samiyildirim 6 284 15-03-2017, Saat: 00:29
Son Yorum: Samiyildirim
  Arkadaşlar ygs 420 ...? PÖH_İbrahim 9 404 14-03-2017, Saat: 01:06
Son Yorum: Muhammed ali
  bayan arkadaslar bakar misinz tuba23 4 207 13-03-2017, Saat: 16:01
Son Yorum: helicobacter
  Arkadaşlar dere_ 44 1,461 13-03-2017, Saat: 00:36
Son Yorum: dere_

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi