Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Arkadaşlar taktik lütfen
#1
Az önce deneme yaptım
Türkçe 28 D 10 Y
Matematik 23D 3 Y
Sosyal 18D 5 Y en yüksek puanda 309 sizin paylaşımlarınızı görüyorum arada. Yaptıgınız o türkçe netleri çok fazla nasıl(paragraflar hep yanlış) :-D arttırrım türkçe ile sosyali konu ve kaynak önerseniz süper olur.
Birde şu intibak nedir orda elenme varmı
uygulamadan baktım elenme felan göremedim. Bildigimiz bir ders gibi bişe. Ama bikaç kişi intibakta elenmezsek felan dedi aklım karıştı
Cevapla
#2
fen hariç yapıyorsun dersleri heralde.Sosyalda coğrafyaya çalış derim yorum gücü felan yapabilirsin ama bilgide istiyor izohips felan.Paragrafları ise iyi okuman lazım anlayıp cevaplaman lazım. iyi yapıyorsun yani pmyonun istediği ygs puanını alırsın böyle yaparsan.

intibak pmyoyu kazandığın zaman görülen eğitimdir bi eğitim zamanı diyebilirsin.yanlış bilmiyorsam 19 gün görüyosun.alıştırmak amaçlı,elenmeyi ise bilmiyorum elenme gibi bişey olmuyo çünkü zaten okulu kazanmışsın.
Cevapla
#3
paragrafın cumlelerini ayrı ayrı düşünme bk. konusunu neyden bahsettigini az bucuk anla şıkları ele böylece. birde mesela atıyorum paragraf sorusu şu şkilde geldi paragrafın boş bırakılan yeri şeklinde.  paragrafın cumlelerine bak zaman kiplerine. oyle bi iki şık elersin kanımca. onun hricinde şıkları once okumak gibi bi tktik var ama şimdiye kdr yapmadıysan o taktigi önermem çunkü alışma süren uzun olur. ha günde 150-200 paragraf cozuyom dersen ayrı tabii
Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Arkadaslar bir bakarmisiniz POLIS MESLEK 5 158 55 dakika önce
Son Yorum: Gökbörü
  Arkadaslar sizce bu seneki pmyo da erkek ve bayanlarin ASİL PUANI hangi aralikta olur POLIS MESLEK 16 846 21-05-2017, Saat: 15:25
Son Yorum: alzisthat
  ÖN BAŞVURU YAPAMIYORUM ACİLLL YARDIM EDİN ARKADASLAR burcu123 8 312 18-05-2017, Saat: 03:26
Son Yorum: Terminator
  BASVURUDA LUTFEN KAYDEDİN YAZISI ? yunuse3410 2 130 18-05-2017, Saat: 00:53
Son Yorum: şadi03
  Arkadaşlar sizce bu sene basvuru 20 bin olsa bunun kac bini 300 ustu olur tahminlerin POLIS MESLEK 3 296 17-05-2017, Saat: 22:07
Son Yorum: DieHard

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi