Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Astsubayğa başvurdum
#1
İyi günler arkadaşlar bi sorum olucak daha önce bu soru soruldu ama tam cevabımı alamadım ben hava atsubaylığına başvuru yaptım internetten polislikle astsubaylık mülakatlarına beraber girilebiliyor sanıyordum şimdi ikisinin birarada olmadığını öğrendim şimdi astsubaylık mülakatlarına gitmesem sadece polisliğe gitsem daha önce yaptığım başvuru polislikte sıkıntı çıkarırmı yardımcı olursanız çok sevinirim.
Cevapla
#2
Gitmediğin sürece sorun olmaz diye biliyorum başvurmuş olabilirsin
Cevapla
#3
Bende astsubaylığa başvurdum ama polis olmak istiyorum ikisinede girip şansımı deneyecem siz nerden öğrendiniz öyle saçma sapan bir şey olamaz zannetmiyorum
Cevapla
#4
Eğer giderse seçmelere polisliğe giremez. Adminler yazsın öğrenirsin.
Cevapla
#5
Daha önce hem pmyo hemde astsubaylık mülakatına gidenler var anca aynı güne denk gelirse sıkıntı olabilir internette de araştırdım öyle birşey bulamadım yinede içime şüphe düştü pazartesi akademiyi arayıp soracam.
Cevapla
#6
Evet sor burayada yazarsan sevinirim.
Cevapla
#7
Okula girerseniz hakkınız ölüyor.Mesela mülakata girdiniz.Kazandınız.Dediler yapalım kaydınızı.O zaman hakkınız sizlere ömür.Birinden birine hakkınız var diye biliyoruz.Ama siz gene de emin olmak için sorun.Hem bizleri de bilgilendirmiş olursunuz.
Gemisi batan kaptan su üstünde yürüse genede sızlar içi... Cry  

pzMXDo.png
WWW
Cevapla
#8
Şimdi diyelim ki mülakatlara gittik sonra da polislik için mülakata gittik ama polislik istiyoruz mülakata girersek hakkımı bitiyo mu ?
Cevapla
#9
İlginiz ve cevabınız için teşekkür ederim.
Cevapla
#10
Astsubaylık mülakatlarına katılmak değil okula kayıt yaptırmak polisliğe engel olur yoksa istediğimiz yere başvuru yapıp mülakatına gidebiliriz.
Cevapla
#11
İste kayıt olursan yani benimde var hava kara denize başvurum.
Cevapla
#12
Siz mülakatlara gitmeyi düşünüyormusunuz bende denize başvurdum polislik olmazsa diye orayada gidicem.
Cevapla
#13
Başvuru yaparken benimde düşüncem o yöndeydi ama daha önce açılan konuları incelediğimde astsubaylık mülakatına girmek için ön kayıt gibi birşey yaptırıyormuşuz heralde oda polislik mülakatlarına girmememize engel oluyormuş bundan dolayı kafam karıştı biraz yoksa bende ikisininde mülakatlarına katılmak istiyorum zaten bundan dolayı başvurdum Allah nasip ederde ikisini de kazanırsam önceliğim polislikten yana olur.
Cevapla
#14
İç işlerine merakı olan önceliğini polisten o olmazsa jandarmadan kullansın.Tavsiyemizdir.Hakkınız da hayırlısı.
Gemisi batan kaptan su üstünde yürüse genede sızlar içi... Cry  

pzMXDo.png
WWW
Cevapla
#15
Çağırırlarsa gidecem elbet.
Cevapla
#16
Astsubay meslek yüksek okulları ve harp okullarının hepsine başvuru yapıp ayrı ayrı mülakatına gidilebiliyorken polisliğe neden engel olsun hiçbir yerde böyle birşey yazmıyor ama ben ulaşabilirsem içimizi ferahlatmak için akademiyi arayacam.
Cevapla
#17
Assubaylikta bayan alimi kac olacak?
Cevapla
#18
ASTSUBAYLIK MÜLAKAT TARİHLERİ DEĞİŞTİRİLEBİLİYOR
Cevapla
#19
Astsubaylığa kızların başvurması için önlisans veya lisans mezunu olması gerekir. Kara harp okuluna başvuracaksan meslek lisesi veya açık öğretimden mezun olmaman gerek.
Cevapla
#20
Akademiyi arayıp sordum astsubaylık polisliğe engel teşkil etmiyor dediler.
Cevapla


Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi