Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ayakta Çaplık
#1
Merhaba sayın forum üyeleri, bugün çevremdekilerin uyarmasıyla paniğe kapıldım. Ayağımda çaplık var kelime anlamını bilmeyenler için içe doğru basıyorum yani askeriye ve polislikle elenebileceğimi söylediler. Acaba bu sorun teşkil eder mi ? Cevaplarınız için teşekkür ederim (:
KIRIKKALE POLİS MESLEK YÜKSEK OKULU ADAYI
7AObPv.gif
Cevapla
#2
Yako zaten rontgende de çıkmıyor mecbur mülakatta ve intibakta düz basarak yurumeye calisicaksin.Hatta simdiden alisamaya baslamak icin kalin bi ip al eline bi ipi bir ayagina diğer ipi de bir ayagina bagla ipleri eline al elinle ayagina disa dogru yon ver oyle yuru bunu her gün yap ve ayağın alıssin ssonra mulakatlarda da düz yurursun sorun olmaz insallah.Sakın moralini bozma her zaman bir umut vardir Allahtan ümit kesilmez. Smile
Cevapla
#3
(21-07-2016, Saat: 20:37)ŞfKaP.Ö.H AYŞENUR Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Yako zaten rontgende de çıkmıyor mecbur mülakatta ve intibakta düz basarak yurumeye calisicaksin.Hatta simdiden alisamaya baslamak icin  kalin bi ip al eline bi ipi bir ayagina diğer ipi de bir ayagina bagla ipleri eline al elinle ayagina disa dogru yon ver oyle yuru bunu her gün yap ve ayağın alıssin ssonra mulakatlarda da düz yurursun sorun olmaz insallah.Sakın moralini bozma her zaman bir umut vardir Allahtan ümit kesilmez. Smile
Çok teşekkür ederim deneme modumuz bitanesiniz Smile
KIRIKKALE POLİS MESLEK YÜKSEK OKULU ADAYI
7AObPv.gif
Cevapla
#4
(21-07-2016, Saat: 20:42)SworfBlue Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(21-07-2016, Saat: 20:37)ŞfKaP.Ö.H AYŞENUR Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Yako zaten rontgende de çıkmıyor mecbur mülakatta ve intibakta düz basarak yurumeye calisicaksin.Hatta simdiden alisamaya baslamak icin  kalin bi ip al eline bi ipi bir ayagina diğer ipi de bir ayagina bagla ipleri eline al elinle ayagina disa dogru yon ver oyle yuru bunu her gün yap ve ayağın alıssin ssonra mulakatlarda da düz yurursun sorun olmaz insallah.Sakın moralini bozma her zaman bir umut vardir Allahtan ümit kesilmez. Smile
Çok teşekkür ederim deneme modumuz bitanesiniz Smile

Ricalar efenim.Ne demek.İyi forumlar Wink
Cevapla
#5
Yürümenize engel değilse problem çıkartmaz.Düz taban gibi.
Gemisi batan kaptan su üstünde yürüse genede sızlar içi... Cry  

pzMXDo.png
WWW
Cevapla
#6
Bildiğim kadarıyla askerlikte sorun oluyor fakat polislikte sorun teşkil etmiyor.
Cevapla
#7
(22-07-2016, Saat: 00:25)Mavi Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Yürümenize engel değilse problem çıkartmaz.Düz taban gibi.
Yürümeme kesinlikle engel değil
(22-07-2016, Saat: 00:50)TekHedefPmyo Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Bildiğim kadarıyla askerlikte sorun oluyor fakat polislikte sorun teşkil etmiyor.
İnşallah kardeşim yav
KIRIKKALE POLİS MESLEK YÜKSEK OKULU ADAYI
7AObPv.gif
Cevapla
#8
O zaman geçersin sorun olmaz.
Gemisi batan kaptan su üstünde yürüse genede sızlar içi... Cry  

pzMXDo.png
WWW
Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Ayakta ki iz ×pmyo× 1 135 20-09-2017, Saat: 23:08
Son Yorum: Yakoo
  Dişte Çaplık gokturk787 4 805 03-04-2016, Saat: 16:52
Son Yorum: gokturk787

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi