Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Baraj 250 olursa
#1
Baraj 250 olsun diyorlar. Anlamadğm şu baraj 250 olsa 280 alan için ne değişir?
Cevapla
#2
kendı görusumce sadece rakıp artar,yıne yuzde olarak 280nın sasnsı daha cok var eger parkurlarda ve sözlu mulakkatta aynı olursa durumları,
Cevapla
#3
Bir ihtimal 250 Olacak zaten. Ygs'nin ve sporun Yüzdesini düşürüp sözlüye verdiklerine göre..
Cevapla
#4
235 le yedekten girebilir miyim zor değil mi
Asker olmak ''İstanbul'' kadar zorsa,
bende ''Fatih'' kadar kararlıyım...
''Bir ölür, bin diriliriz...''
Cevapla
#5
(15-04-2017, Saat: 20:26)muco_mucoo Adlı Kullanıcıdan Alıntı: 235 le yedekten girebilir miyim zor değil mi
İmkansız gibi birşey kardeşim maalesef.
Cevapla
#6
(15-04-2017, Saat: 01:03)Walwal Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Bir ihtimal 250 Olacak zaten. Ygs'nin ve sporun Yüzdesini düşürüp sözlüye verdiklerine göre..

Anlayamdm ben yani faydası varmı?
Cevapla
#7
Puanın önemi kalmadı bütün kararı komisyona verdiler. YGS ve sporun oranı %25, sözlünün oranı %50.
Gemisi batan kaptan su üstünde yürüse genede sızlar içi... Cry  

pzMXDo.png
WWW
Cevapla
#8
(15-04-2017, Saat: 21:14)Mavi Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Puanın önemi kalmadı bütüçok zararı kommi,puann israz yonerdiler sporun oranı %25, sözlünün oranı %50.

250 alan birinin asil girmesi cok zor değil mi,puann biraz etkisi var
Cevapla
#9
ygs'si 250 olan ile 300 olan arasında 12.5 puanlık fark oluyor azımsanacak bir şey değil tabi o farkıda sözlüde kapatabilir. Ne bileyim çok garip oldu herkes kazanabilir Smile
Cevapla
#10
(15-04-2017, Saat: 21:22)tuba23 Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(15-04-2017, Saat: 21:14)Mavi Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Puanın önemi kalmadı bütüçok zararı kommi,puann israz yonerdiler sporun oranı %25, sözlünün oranı %50.

250 alan birinin asil girmesi cok zor değil mi,puann biraz etkisi var

geçen sene ygs kolaydı herkes yüksek aldı o yüzden geçen seneye göre imkansız zaten son giren 294 puan. fakat bu sene ygsnin Yüzdelik dilimi azaltıldı yani 250 alan 270 alanı geçebilir herşey sözlü mülakata bağlı.
Cevapla
#11
(15-04-2017, Saat: 21:14)Mavi Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Puanın önemi kalmadı bütün kararı komisyona verdiler. YGS ve sporun oranı %25, sözlünün oranı %50.
Şunuda merak ettim. Acaba vücutta yanık izi varsa gireblrmyz
Cevapla
#12
Baraj puanını ne zaman açıklarlar 261 puanım var sizce 260 veya 250 olabilirmi baraj? ilk açıklandığında hiç umudum yoktu sonra ygs yi %25 çektiler azcıkta olsa umudum oluştu.
Cevapla
#13
Arkadaşlar kimsenin hevesini kırmak istemiyorum kusura bakmayın BN 2015 beri gidiyorum 2017 ygssi 2015 ygssinden kolay oldu 2015 de baraj 270 yaptılar yani 250 imkânsız gibi belki 260 olabilir ama büyük ihtimal ya 270 280 gibi zaten 2500 kişi alıyorlar 250 olursa 40 bin başvuru gelir 260 da 20 bin ile 25 bin 2500 kişi için fazla bile alimin 3 kati kadar başvuru olması lazim en kotu bnm fikrim kusura bakmayin

Yüzdelik kısmının barajla alakası yok oturun ders çalışın bnm düştüm hataya dusmeyin

Yüzdelik kısmının barajla alakası yok oturun ders çalışın bnm düştüm hataya dusmeyin
Cevapla
#14
(15-04-2017, Saat: 23:14)cevikpolis66 Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Arkadaşlar kimsenin hevesini kırmak istemiyorum kusura bakmayın BN 2015 beri gidiyorum 2017 ygssi 2015 ygssinden kolay oldu 2015 de baraj 270 yaptılar yani 250 imkânsız gibi belki 260 olabilir ama büyük ihtimal ya 270 280 gibi zaten 2500 kişi alıyorlar 250 olursa 40 bin başvuru gelir 260 da 20 bin ile 25 bin 2500 kişi için fazla bile alimin 3 kati kadar başvuru olması lazim en kotu bnm fikrim kusura bakmayin

Yüzdelik kısmının barajla alakası yok oturun ders çalışın bnm düştüm hataya dusmeyin

Yüzdelik kısmının barajla alakası yok oturun ders çalışın bnm düştüm hataya dusmeyin

eğer dediğin gibi olsaydı ygs 2016 , 2015ten kat kat kolaydı  2015 de 13bin kişi başvururken 2016da bu sayı 21bindi ama bakarsak baraj puan aynıydı. başvuru sayısının bunla ilgisi yok bence sonuçta 50bin kişi başvursa bile yine 2500 kişi arasına girecek olan girer. bakarsın 260 alan sözlüden coşar ön plana çıkar 300 alan sözlüden dökülür spordan dökülür bu hiç belli olmaz.
Cevapla
#15
(15-04-2017, Saat: 23:14)Ne cevikpçok başvuru rukadaşlarkimbütçeye katkı ni kıonlar icin inemiyorum kusura bakmayın BN 2015 beri gidiyorum 2017 ygssi 2015 ygssinden kolay oldu 2015 de baraj 270 yaptılar yani 250 imkânsız gibi belki 260 olabilir ama büyük ihtimal ya 270 280 gibi zaten 2500 kişi alıyorlar 250 olursa 40 bin başvuru gelir 260 da 20 bin ile 25 bin 2500 kişi için fazla bile alimin 3 kati kadar başvuru olması lazim en kotu bnm fikrim kusura bakmayin Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
Yüzdelik kısmının barajla alakası yok oturun ders çalışın bnm düştüm hataya dusmeyin

Yüzdelik kısmının barajla alakası yok oturun ders çalışın bnm düştüm hataya dusmeyin

Ne kadar cok basvuru o kadar para butceye katki olur onlar icin daha iyi
Cevapla
#16
Yanlis dusunuyorsun kardes ne dedimi anlatamadim mavi ne demek istedimi anlatir size 2500 kisi icin 50 bin olmaz tas catlasin 20 bin olur baraj da 270 veya 270 ustu 260 belki dusuk ihtimal

2500 kisi icin en fazla 20 bin ha sunuda soyleyim nasipden oteye gecilmez kismet isi asiri torpil donuyor hak cok yeniyor
Cevapla
#17
(16-04-2017, Saat: 00:22)Gorecegiz!cevikpolis66usunuyorsun kardes ne dedimi anlatamadim mavi ne demek istedimi anlatir size 2500 kisi icin 50 bin olmaz tas catlasin 20 bin olur baraj da 270 veya 270 ustu 260 belki dusuk ihtimal Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
2500 kisi icin en fazla 20 bin ha sunuda soyleyim nasipden oteye gecilmez kismet isi asiri torpil donuyor hak cok yeniyor

Gorecegiz!
Cevapla
#18
Bu butce dedin degisiyor biliyorum 3 yildir giriyorum sen yenisin ne dedimi anlamadin lys kass bi an once bnde istanbuldayim

Bayanlar icin pmyodan girmek cok zor yanlis anlamayin allah kalbimi biliyor lys calismaya bakin bnde ole yapiyorum
Cevapla
#19
Ben zaten ünv okuyorum LYS ye ihtiyacım yok fikrimi söyledim mantık yürüttüm sadece gorecez zaten açıklanır yakın zamanda
Cevapla
#20
(15-04-2017, Saat: 21:22)tuba23 Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(15-04-2017, Saat: 21:14)Mavi Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Puanın önemi kalmadı bütüçok zararı kommi,puann israz yonerdiler sporun oranı %25, sözlünün oranı %50.

250 alan birinin asil girmesi cok zor değil mi,puann biraz etkisi var

O açıdan zor tabi ki. Sınırda puan alan biri gene giremez kolay kolay. Ama mesela 270 alan birisi girebilir daha rahat.
Gemisi batan kaptan su üstünde yürüse genede sızlar içi... Cry  

pzMXDo.png
WWW
Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Baraj puani sacmaligi sacmaliklari (herkes bi okusun 2 dkka) mrtyldrm 7 589 12-05-2017, Saat: 10:17
Son Yorum: dere_
Information Baraj Puanı Hakkında mertorun987 6 885 10-04-2017, Saat: 22:34
Son Yorum: mertorun987
  Önceki senelerde baraj puanları kaçında açıklanmıştı? Gökbörü 4 495 10-04-2017, Saat: 00:17
Son Yorum: Gökbörü
  YGS PUANLARINIZ? BARAJ KONUSU? ONURATAMAN_POH 3 788 29-03-2017, Saat: 02:46
Son Yorum: Terminator
  Baraj puanı dusunurdeli 5 682 28-03-2017, Saat: 22:20
Son Yorum: dgknhnc

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi