Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
bi yardım edin
#1
Arkadaşlar şimdi şöyle birşey var ygs turkçede 29 doğru 9 yanlışım var sosyaldede 15 doğru 15 yanlışım 10da boşum var içinde doğrular varmıdır bilmiyorum ama. Bir arkadaşında 21 doğrusu filan var turkçede sosyaldede 12 doğru 2 yanlışmı ne. O 280lerde alıyormuş fakat ben 220 230larda filan alıyorum. Boyle olması tamamen onun işaretlemeyip te boş bırakmasından benimki ise yanlışım çok olduğundan mı kaynaklanıyor acaba? Hani yanlışlar doğruları götürüyor ya?
Cevapla
#2
280 olmaz ki onun hani nasıl hesaplamış ki öle
Cevapla
#3
4 yanlış 1 doğruyu götürüyor.
Doğru yanlışlarınızı puanza.com dan hesaplarsanız kesin sonuç veriyor.
Cevapla
#4
Bilmiyorum oyle soyledi bende diyorum acaba çok boşu var ondanmı

Teşekkür ederim bir hesapliyim tekrar
Cevapla
#5
ygs 3 248 yapıyor puanza da sorudugun soru ise yanlışlar netini düşürüyor 4 yanlış 1 dogrunu götürüyor ama boş bırakırsan netinde eksilme olmaz puan farkıda ondan kaynatlanıyor
Cevapla
#6
Evet bende şimdi hesapladım 1 soru doğru daha ekledim ihtimale karşı 251 alıyorum ? ya Allahım lütfen baraj 250ye duşsun lütfen. Eğer 270 olursa baraj benim 270e yukselme gibi ihtimalim yok değilmi birkaçte hatırlamadığım soru var ?
Cevapla
#7
yada 3 yanlış yapmaman lazım sosyalden veya türkçeden 2 yanlış yapmaman lazım
Cevapla
#8
Nasıl anlamadım? 270e yukselmesi içinmi
Cevapla
#9
250 için

270 olması zor
Cevapla
#10
260 olsun yine yeter bana. Mesela bir Atatürk kimliği sorusu vardı onu nerdeyse kimse yapamamış konuşuluyodu zordu diye ben doğru yapmışım atıyorum bu gibi sorulardan yukselse 260 hiçmi olmaz ? belki bi umut baraj 260 olur
Cevapla
#11
Yok o basit bi soruydu medeni kanundu cevabi
Cevapla
#12
o kadar yükseleceğini sanmıyorum sınav da çok zor değildi
Cevapla
#13
Aynen bana gorede çok basitti ama haberlerde filan çıktı zorluğu filan diye. Evet bende ona üzülüyorum zaten bu kadar kolay bir sınavdan nasıl boyle hata yapıp yanlışları boş bırakmazsın diye? ilgik girmenin tecrubesizliği işte.. Ama daha 11 tane hatırlamadığım soru var olmaz deme benide strese sokuyosun
Cevapla
#14
Smile Daha pmyo nun baraj puanını bilmiyoruz hemen moralinizi bozmayın nasipse elbet olur bu sene olmazsa seneye olur
Cevapla
#15
Bilmiyoruz tabi belli duşmeyeceği tabiki ben bilemem ama 260 olmuycağıda bariz☹ ama polislerimiz oluyor sürekli hani alım olsun diye düşebilir fakat ters köşe yaparak herkes gururlanıp polis olmakta isteyebilir ve şöyle bişey daha var ? yazılı sınav kalktığı için dahada yükseltebilirler
Cevapla
#16
Puanın artmayacağı da kesin değil azalmayacağı da 2012 de pmyo puanı 280 iken 2013 de 250 olmuş ve 2014 deyken 250 iken 2015 de 270 olmuş yani herşey olabilir moralinizi hemen bozmayın daha ygs sonuçları açıklanmadı
Cevapla
#17
Ciddimisin a o zaman herşey olabilir valal biraz olsun senle konuşunca moralim yerine geldi çoool teşekkür ederim mesajlara gelip Facebook adresini verirsen sana daha kolay ulaşabilirim
Cevapla
#18
Rica ederim Smile facebook adresimi veremiyorum kusura bakma özelden mesaj atabilirsin sorun olursa
Cevapla
#19
Göruceksen tamam sıkıntı yok Smile sağol
Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
Star 2018 pomem pöh pmyo yardım İlknur26 5 235 19-07-2017, Saat: 02:34
Son Yorum: İlknur26
  Yardım lütfen Nnisa 5 381 11-07-2017, Saat: 00:50
Son Yorum: Nnisa
  16.dönem kardeşlerim sağlık hakkında yardım makarov78 6 526 26-06-2017, Saat: 22:56
Son Yorum: erva
  Yardım edin nolur :/ IIAbdülhamidHan 4 250 20-06-2017, Saat: 13:21
Son Yorum: Cerentyln
  Staj yardım Tulpar 0 137 20-06-2017, Saat: 12:29
Son Yorum: Tulpar

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi