Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
BİMER CEVABI..[ÇOK ÖNEMLİ!!]
#1
2015 PMYO sınavına girip başarılı olan adaylardan Yüksek öğretime geçiş Sınavı(YGS) Puanı En yüksek olan aday 409,41333 puan almıştır. Yüksek öğretime geçiş Sınavı(YGS) Puanı En düşük olan aday 295,38086 puan almıştır. Bilgilerinize sunulur.

Takdir sizlerin arkadaşlar Sad     
Umarım bu demek değildir ki 270 alan adaylar çok sevinmesinler Sad
Araya Referans sokarak giren olsa bile en aşağı 295 puan almış arkadaşlar..
[img]adaWJz.jpg[/img]
Cevapla
#2
Sen ne sormuştun? Asil giren son adayın YGS puanını mı?
                         
Cevapla
#3
(27-04-2016, Saat: 19:26)Walwal Adlı Kullanıcıdan Alıntı: 2015 PMYO sınavına girip başarılı olan adaylardan Yüksek öğretime geçiş Sınavı(YGS) Puanı En yüksek olan aday 409,41333 puan almıştır. Yüksek öğretime geçiş Sınavı(YGS) Puanı En düşük olan aday 295,38086 puan almıştır. Bilgilerinize sunulur.

Takdir sizlerin arkadaşlar Sad     
Umarım bu demek değildir ki 270 alan adaylar çok sevinmesinler Sad
Araya Referans sokarak giren olsa bile en aşağı 295 puan almış arkadaşlar..

Benım lisedeki sınıf arkadasım 280 ile kazandı kardeşim
Cevapla
#4
2015 PMYO sınavına girip başarılı olan adaylardan Yüksek öğretime geçiş Sınavı(YGS) Puanı En yüksek olan aday ve Yüksek öğretime geçiş Sınavı(YGS) Puanı En düşük olan adayların puanları kaçtır? Aynen bu şekilde sordum.
[img]adaWJz.jpg[/img]
Cevapla
#5
Benim lisedeki arkadaşım 275 ile kazandı
     Tüm siyahlara inat beyaz ol ✨
Cevapla
#6
(27-04-2016, Saat: 19:28)Platinyum Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(27-04-2016, Saat: 19:26)Walwal Adlı Kullanıcıdan Alıntı: 2015 PMYO sınavına girip başarılı olan adaylardan Yüksek öğretime geçiş Sınavı(YGS) Puanı En yüksek olan aday 409,41333 puan almıştır. Yüksek öğretime geçiş Sınavı(YGS) Puanı En düşük olan aday 295,38086 puan almıştır. Bilgilerinize sunulur.

Takdir sizlerin arkadaşlar Sad     
Umarım bu demek değildir ki 270 alan adaylar çok sevinmesinler Sad
Araya Referans sokarak giren olsa bile en aşağı 295 puan almış arkadaşlar..

Benım lisedeki sınıf arkadasım 280 ile kazandı kardeşim

KARDEŞİM GELEN CEVAP AYNEN BU ŞEKİLDEDİR..
[img]adaWJz.jpg[/img]
Cevapla
#7
(27-04-2016, Saat: 19:31)Walwal Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(27-04-2016, Saat: 19:28)Platinyum Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Benım lisedeki sınıf arkadasım 280 ile kazandı kardeşim

KARDEŞİM GELEN CEVAP AYNEN BU ŞEKİLDEDİR..

Cevapda yanlışlık var ozaman : ) 280 ile şuan 1.sınıf arkadaşım
Cevapla
#8
Arkadaşlarınız şehit Yakını değillerdi demi ? Onlar için ayrı bir kontenjan açılıyor çünkü?
Bunun dışında CEVAP AYNEN BU ŞEKİLDE GELMİŞTİR.
[img]adaWJz.jpg[/img]
Cevapla
#9
(27-04-2016, Saat: 19:31)Walwal Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(27-04-2016, Saat: 19:28)Platinyum Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Benım lisedeki sınıf arkadasım 280 ile kazandı kardeşim

KARDEŞİM GELEN CEVAP AYNEN BU ŞEKİLDEDİR..

Kardeşim seni yanlış bilgilendirmişler o halde.

(27-04-2016, Saat: 19:33)Walwal Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Arkadaşlarınız şehit Yakını değillerdi demi ? Onlar için ayrı bir kontenjan açılıyor çünkü?
Bunun dışında CEVAP AYNEN BU ŞEKİLDE GELMİŞTİR.

Hayır hacım benım bildiğim böyle birşey yok
Cevapla
#10
Arkadaşlarınız Şehit yakını değillerse ADAY VE VERİ İŞLEMLERİ BÜRO AMİRLİĞİ Bizi Yiyor Big Grin
[img]adaWJz.jpg[/img]
Cevapla
#11
Kızın puanını ben gördüm en yüksek 275 almıştı şu an okuyor SAMSUN Pmyo da . şehit gazi yakinida değil
     Tüm siyahlara inat beyaz ol ✨
Cevapla
#12
Bu da demek oluyor ki bu devirde devlete bile güvenmemek gerekli... Zaten akademinin sitesi başlı başına karışık.Okul listesi bir yerde farklı diğer yerde farklı.Aynı site ama farklı.İlginç.
Cevapla
#13
(27-04-2016, Saat: 19:37)Walwal Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Arkadaşlarınız Şehit yakını değillerse ADAY VE VERİ İŞLEMLERİ BÜRO AMİRLİĞİ  Bizi Yiyor Big Grin

Hacım aslında puandan ziyade mülakat ve spor etkiliyor biliyorsun bence o önemli karışıklılık o yüzden var : )
Cevapla
#14
Kardeşlerim bide yüksek puan alanlar mülakatta 70 puanın altında alırlarsa direk eleniyolar yani her yüksek puan alan sıralamaya giremiyo herşey komisyonda
Cevapla
#15
Ohh üzülüyodum en yüksek ygs puanım 275 diye girme şansım pek yok diye ama bu yazıları okuyunca umutlandım
Cevapla
#16
(27-04-2016, Saat: 19:51)m.e.r.v.e Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Ohh üzülüyodum en yüksek ygs puanım 275 diye girme şansım pek yok diye ama bu yazıları okuyunca umutlandım

Bayanlar için farklılık gösteriyordur mutlaka ama sen umudunu kaybetme tabıkıde elınden gelenın en ıyısını yapmaya bak .
Cevapla
#17
[img]30wwot2.png[/img] 

BEN YALANCI ÇIKMAYAYIM DA Big Grin     
Arkadaşların yorumları beni de umutlandırdı.
[img]adaWJz.jpg[/img]
Cevapla
#18
Aynen elimden geleni yapıcam sonra bekleyip görücez sonucu inşallah gönülden isteyen herkese nasip olur
Cevapla
#19
(27-04-2016, Saat: 19:54)Walwal Adlı Kullanıcıdan Alıntı: [img]30wwot2.png[/img] 

BEN YALANCI ÇIKMAYAYIM DA Big Grin     
Arkadaşların yorumları beni de umutlandırdı.

yok est Smile
Cevapla
#20
iyi ancak bu sizin pes etmeniz manasına gelmez.

14-1024x291.png
3d49bcef89.png
Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  BİMER GERÇEĞİ Burhan06 15 605 16-03-2017, Saat: 01:56
Son Yorum: Terminator
  Konu dışı ama önemli şadi03 20 624 22-02-2017, Saat: 23:12
Son Yorum: Mavi
  Bimer Çağatay 0 142 11-02-2017, Saat: 00:50
Son Yorum: Çağatay
  2017 PMYO Alımları İçin Bimer ve Cimere Başvuralım oskan07 20 1,827 22-01-2017, Saat: 13:17
Son Yorum: dere_
  Bimer ilgilenir mi? helicobacter 11 345 16-01-2017, Saat: 00:33
Son Yorum: helicobacter

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi