Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Birkaç sorum olacak..
#1
Merhabalar öncelikler tüm arkadaşlar geçmiş olsun sınav için sınav hakkında kısaca bilgi vermek gerekirse sınav son 6 yıla göre bence en kolay sınavdı nerden biliyorum çünkü 2010 yılında liseden mezun oldum. 6 yıl boyunca her sene polislik için şansımı deniyorum aynı zamanda üniversite okuyorum.Polislik sınavlarında hep yazılı sınavlarında kaldım geçen sene de ygs sınavına girmedim çünkü en son 2013 te yaşım tutuyordu.Geçen sene yaşı geriye çektiklerini öğrenince ve yazılı sınavı kaldırdıklarını duyunca şok olmuştum resmen.Hiçbir zaman mülakattan elenmemiştim bugüne kadar çünkü.Ygs sınavına çalışmaya son 1 ay günde 1-2 saat çalışarak hazırlandım ve sınav soruları açıkladığında soruları kontrol ettim 300-320 arası puan alıyorum.Burda tek sıkıntım şu ki puan yada baraj yönünden bir sorun olmadan başvuru yapabileceğim ama benim asıl sorum;
1) 10.09.1992 doğumluyum yani bu sene yaştan dolayı yanlış hesaplamadıysam son girişim olacak bu yaşı Egm nin öne çekip 93 e falan başvuramama gibi bir durum olabilir mi?
2) Yaştan yöne bir sıkıntı olmadığı taktirde yazılı sınavı geri getirme ihtimalleri varmı acaba ?
Cevapla
#2
sorulari bilmiyorum ama tecrubelisin abi sence bu yil alim ve puan ne olur
Cevapla
#3
ya benimde 94 lü abim var seneye polislik için başvurabilir mi ?
Cevapla
#4
Hukuki yollardan yaşını küçültebilirsin diye biliyorum.
Bu sene yazılı sınav olmayacak pmyo mülakatlarında ama seneye ne olur orasını Allah bilir. 3 Aşamadan oluşacak bu sene;
-Sağlık kontrolü
-Fiziki mülakat
-Sözlü mülakat
0145YR.jpg
Cevapla
#5
Yaşını küçültürsen esas yaşına bakıyorlar yaşını küçültmenin anlamı yok yani
Cevapla
#6
Bu sene tahminim bi 4000-5000 bin alım olur gibi puan olarakda son olaylardan dolayı puanında 260 a düşeceğini tahmin ediyorum..
Cevapla
#7
Universitede kaçıncı siniftasn
Cevapla
#8
Şuanda 1991 li hariç herkes pmyo ya başlayabilir.
Cevapla
#9
3.sınıftayım 1 sene uzama ihtimali var 2 senem var mezun olmama. Smile
Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Sorum var melih67 3 253 Dün, Saat: 06:18
Son Yorum: Leon
  Bir sorum var. Eux 3 173 18-05-2017, Saat: 19:51
Son Yorum: helicobacter
  Bir sorum var sezerfurkan 4 262 20-04-2017, Saat: 13:02
Son Yorum: sezerfurkan
  bakan 2500 alom olacak dedi tuba23 2 364 12-04-2017, Saat: 22:27
Son Yorum: Mavi
  3. DENEYİŞİM BİR SORUM VAR HilalBıyık 1 284 19-03-2017, Saat: 13:37
Son Yorum: Kaya.

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi