Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
forumda Ceza Olmali
#1
Merhaba değerli forum sakinleri
Isim vermeden konusacagim
Falanca konuda falanca bir kisi siyasi olarak cok YANLIS bir söz söyledi durduk yere yok yere kimse kimsenin atasina inancina laf soyleyemez hele ki böyle bir forumda
Zaten Türkiye olarak zorlu sıkıcı bir dönemden geçiyoruz siyasal konusa anlasmazlik heryerde yasaniyor ve bu durum ister istemez hem bizlere hem devletimize zarar veriyor
Bizler az çok gerek siyasi gerek inanc konusunda birbirimize benzeyen insanlariz
bu forumda artık birbirimizle daha samimi olduk yeri geldi uzulduk yeri geldi sevindik yeri geldi BIRLIKTE HAYAL KURDUK
Bu samimiyet hic bozulmasın aramıza siyaset girmesin cok tartışmak isteyen varsa en azından baska yerde yapmasi daha dogru olur Burasi yeri degil
Moderatör abilerden Özür dilerim bu konuyu acmak pek haddime değil fakat söyleme gereği duydum
SAYGILARIMLA
Cevapla
#2
Siyaset, hakaret, küfür gibi durumlarda o mesajın sağ altındaki ''Rapor Et'' kısmından bize ihbarda bulunun hemen gereğini yaparız. Bazen bizimde gözümüzden kaçabilir. Burada kimse kimsenin inancına, düşüncesine hele ki Atasına falan laf söyleyecek konumda değildir.
Cevapla
#3
Kural dışı şeyleri rapor ediniz.Emre'nin dediği gibi.Gereken yapılacaktır.Zaten son uyarıyı yaptık.Ayağını denk almayan hak ettiği cezayı alacaktır.
Gemisi batan kaptan su üstünde yürüse genede sızlar içi... Cry  

pzMXDo.png
WWW
Cevapla
#4
İsim vermicem arkadaşım Gibi bazı kendini bilmez dengeszler vay efendim sen foruma yeni geldin sen bi sus be ! Diyenler var burdan o adamcıklara sesleniyorum germeyin beni beyler kalbinizi kırarım bişeye yaramaz !!! Yapiosan eleştirini adam akıllı yap yapmiosan defol git sayfadan kimse seninle uğraşamaz benimde bu forumda söz sahipliğim varsa saygı duyun !!! Sabah sabah sinir ediosunuz milleti. Bizde eleştiri yapioz bak kimseden korkumuz yok yeri gelio DiessaTR ya yeri gelio EmreÖztürk kardeşlerime de yapiorm gerekirse Masal a da yaparım kimse karışamaz ama bazı arkdaşların hadlerini aşıp saygısızca konuşmalarını Forumun adminlerinin kararına bırakıyorum sınav stresi vardr diye şimdilik ses çıkartmıcam bir dahaki böyle bi saygısızlıkta kalbinizi kırarım Adminler sizde kardeşim gereğini yaparsınız yoksa tatsızlık çıkarmak istemem teşekkürler.
Cevapla
#5
Böyle bir uslup olamaz Kullandığı kelimeler in birçoğu igleneyici hakaret icerikli kelimeler
bircok forumďa uyeligim var hiçbir forumda ben böyle uslupsuzluk görmedim burasi gundelik yaşama göre daha resmi ciddi bir ortam
Moderatör abilere gerekeni yapmalarini arz ediyorum
Dağlar Hayrandır Kartalların Uçuşuna
Kartallar Hayrandir ÖZEL HAREKATIN Duruşuna 
Cevapla
#6
(20-02-2016, Saat: 09:21)Umut Adlı Kullanıcıdan Alıntı: İsim vermicem arkadaşım Gibi bazı kendini bilmez dengeszler vay efendim sen foruma yeni geldin sen bi sus be ! Diyenler var burdan o adamcıklara sesleniyorum germeyin beni beyler kalbinizi kırarım bişeye yaramaz !!! Yapiosan eleştirini adam akıllı yap yapmiosan defol git sayfadan kimse seninle uğraşamaz benimde bu forumda söz sahipliğim varsa saygı duyun !!! Sabah sabah sinir ediosunuz milleti. Bizde eleştiri yapioz bak kimseden korkumuz yok yeri gelio DiessaTR ya yeri gelio EmreÖztürk kardeşlerime de yapiorm gerekirse Masal a da yaparım kimse karışamaz ama bazı arkdaşların hadlerini aşıp saygısızca konuşmalarını Forumun adminlerinin kararına bırakıyorum sınav stresi vardr diye şimdilik ses çıkartmıcam bir dahaki böyle bi saygısızlıkta kalbinizi kırarım Adminler sizde kardeşim gereğini yaparsınız yoksa tatsızlık çıkarmak istemem teşekkürler.

(20-02-2016, Saat: 12:23)Özel Harekat Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Böyle bir uslup olamaz Kullandığı kelimeler in birçoğu igleneyici hakaret icerikli kelimeler
bircok forumďa uyeligim var hiçbir forumda ben böyle uslupsuzluk görmedim burasi gundelik yaşama göre daha resmi ciddi bir ortam
Moderatör abilere gerekeni yapmalarini arz ediyorum


Arkadaşlar eleştirebilirsiniz elbette.Ama saygı kurallarını geçmeden.Küfür hakaret etmeden.Başkalarının fikirlerini,duygularını ve düşüncelerini eleştirebilirsiniz.Ama bunu küfür etmeden karşıdakini kırmadan hakarete etmeden yapmanız gerekir.Uslubunuz bu yönde saygılı olduğu sürece yetkilileri bile eleştirebilirsiniz ki bizler de eleştireye açığız.Ancak biz moderatörler olarak her zaman her kural dışı şeyi göremeyebiliriz.İnsanlık halidir.Robot değiliz sonuçta.Siz üyelerinde biz yetkililere yardımcı olması gerekir.Gözden kaçanları rapor et butonuna basarak rapor edeceksiniz bizde jet hızıyla gerekeni yapacağız.Aksi halde görmediğimiz bir şeye müdahale etmemizi bizden beklemeyin.Bin tane konu ve yorum var.Hepsinin tek tek incelemeye kalksak kimseye yardımcı olamayız.Örneğin sokakta birisi vuruldu.Siz şimdi polisi ve ambulansı aramayıp onların kendilerinden gelmelerini beklemek gibi bir lüksünüz var mıdır? Yoktur öyle değil mi.Nasıl polis her an her yerde olamıyorsa biz forum yetkilileri de aynı şekildedir.Örnek aynı örnek mantık aynı mantıktır.Asayiş istiyorsak ortak çalışma yürütmemiz gerekir.Rapor edin gereken yapılsın.Sonuçta siz bize bildirdiniz de biz ne zaman gerekeni yapmadık? Smile Bu yüzden kural dışı şeyleri gördüğünüzde rapor et butonuna basın.Raporlarınızı yetkililer hariç başkaları göremez.Gizlilik içinde kalır.Açığa çıkar diye rapor etmekten kaçmasın kimse.Rapor etmekten kaçınan varsa bana özel mesaj da gönderebilir ya da diğer moderatör arkadaşlara.Zaten benim imzada her türlü istek,öneri ve şikayet için özel mesaj gönderebilirsiniz yazıyor.Özel Mesaj kısmına tıkladığınız da bana şikayetlerinizi yazıp gönderebilirsiniz.Ama rapor etmek her zaman daha sağlıklı olacaktır.Biz elimizden geleni yapıyoruz ama siz üyelerinde bizlere yardımcı olması gerekir daha iyi bir düzen için bilginize.
Gemisi batan kaptan su üstünde yürüse genede sızlar içi... Cry  

pzMXDo.png
WWW
Cevapla
#7
Özel haraket sen kime dion onları değişik ? Uslupumuzda ne varmış yarası olan gocunur Wink
Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  PMYO Eğitim Süresi 1 Yıl Olmalı bence sizce oskan07 14 691 12-01-2017, Saat: 02:51
Son Yorum: PÖH_İbrahim
  Forumda Sıkıntı mi var mlhasln 1 209 09-12-2016, Saat: 21:10
Son Yorum: Mete™
  [ÖZEL HABER]FORUMDA HERKES MATEMATİKTEN 10 NET ÇEKECEK HADİ BAKALIM!!! nvidia34 1 431 30-10-2016, Saat: 11:04
Son Yorum: Cevikİbo
  Lazer için hangi yöntem olmalı Gökbörü 17 864 04-08-2016, Saat: 03:04
Son Yorum: sivas58500
  Afyonu kazanan yok galiba forumda :) Çevikkuvvet01 14 636 03-07-2016, Saat: 13:57
Son Yorum: KABARDEY

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi