Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Hantalım hızlanmak için..
#1
Arkadaşlar ben kemik yapısı iri olan biriyim.Genetik tabi aileden birde ben üstüne body ile ilgilendim bazen protein tozu vs kullandım ama çok az zaten yiyeceklerden karşılamaya çalıştım ayrıca keratin felen kullandım ekstradan yani kimse yanlış anlamasın kendime övmek felen istediğimden değil ama vücudum oldu baya iri tabiri caizse hulk Smile Ama sorun şurda başlıyor ben bu sporu 1 yıl önce bıraktım.Şimdi ise fiziki parkura çalışıyorum ama nafile vücudum ağır yani kaslardan hızlı hareket edemiyorum spor salonuna gidicem hocayla konuşmaya ama biliyosunuz haftasonu girdi benim eski hoca hafta içi orada oluyor şimdi sizden istediğim belli hareketler var mıdır ??
Ayrıca mülakatta da açıcam omuzları Perdeleri felen daha iri gözükmek için bi + sı olur mu ??
Şimdiden teşekkür ederim...
Cevapla
#2
Hızlanmak için koşu yapıp kendini zorlamaktan başka yapabileceğin bir şey yok. Dakika tut ve o dakikaları aynı metre koşusunda indirmeye çalış. Ayrıca koşudan sonra esneme germe hareketlerini yapmayı kesinlikle unutma. Esneme-germe hareketlerini zaten biliyorsundur ama yine de emin olmak için internetten bakabilirsin.

Evet yerli yerinde bir fizik yapısının + sı illa ki olur. Ancak, puanına işleyeceğini sanmıyorum ama dolaylı olarak mülakatlarda puanına etki eder.
                                              
Cevapla
#3
+'sına kimse dikkat etmez orda hocam senin konuşma becerine bakarlar vücuduna değil laf cambazlığın var mı yok mu diye spor içinse şunu söyleyebilirim genelde bacağa çalış çünkü fiziki yeterlilikte tek sorun bu oluyor Big Grin bende bu hafta başı ile başlıyorum spora bakalım hakkımızda hayırlısı ! !
Cevapla
#4
yumurtanın akını içersen
tarlada yonca biçersen
armudun iyisini seçersen
çevik ve hızlı olursun oğul

gece erken yatarsan
pazarda limon satarsan
şirket kurup bir ayda batarsan
çevik ve hızlı olursun oğul

sözlerime doğru gelirsen
buz olup tekrardan erirsen
bide bana zütten verirsen
çevik ve hızlı olursun oğul
Cevapla
#5
Bacak çalışayımda şimdi bacaklara nasıl çalışaym ne gibi hareketler hızlandırır ??

Orbistyle o ne be sen öylemi yapıyon napıyon anlamadm
Cevapla
#6
Squat yap yaz gogleye squat hareketleri diye çıkar
Cevapla
#7
Awset, http://multiyasam.com/daha-hizli-kosmak-icin-10-yol/

tekrar diyorum koşudan sonra esneme-germe hareketlerini yapmayı asla unutma yanana kadar da durma
                                              
Cevapla
#8
buraya dikkat edebilirsin ! --> http://www.bilgihanesi.com/wp-content/up...etleri.jpg
Cevapla
#9
Teşekkür ederim arkadaşlar deniycem
Cevapla
#10
Vucüt geliştirme ile uğraşanlara pek sıcak bakmıyor kardeşim onu çok iyi biliyorum. Arkadaşlarında dediği gibi sadece koşu çalış dakika tut. Ve birazda barfiks çalış. Mülakata sakın dar giyinerek gitme, vucudun senden önceye geçmesin.
Cevapla
#11
Fatih nasıl yani iyi bi izlenim olmaz mı demek istiyosun ??
Cevapla
#12
Aynen kardeşim çünkü 2 arkadaşım ondan elendi. Biri dar bady giyip gitmis. İceri girer girmez Müdür burası spor salonu değil çık dışarı demişti.
Cevapla
#13
Merhabalar ben de bir polis adayı olarak yaklaşık 5 yıldır vücutgeliştirme sporu ile meşgulüm Fatih arkadaşımızın bol giyinme olayına katılıyorum çünkü oradaki insanlar senin duruşunu kasıntı olarak görebilir halbuki bu senin doğal görünüşündür ama öyle oldugunu bilemezler o yüzden ukalalık olarak algılanabilir fakat bir açıdan da şöyle düşünmelisin spor sana ekstra özgüven verir sağlıklı düşünmeni sağlar bunlara odaklanarak gitmeni öneririm olumsuz düşünerek değil. Antrenman olarak ise Kas Formu(direnç antrenmanı)+ özellikle sabah kardiyo öneriyorum çünkü çok ara vermişsin ve senin kaslarının tekrar ısınması lazım ki bu antrenman senin hızlı yağ yakmanı da saglayacaktır detayları internette bulabilirsin.
Cevapla
#14
Çok teşekkür ederim tamam ya bol şeyler giyip gideceğim .. Ayrıca dediğimiz şeyleri de uygulayacağım.
Cevapla
#15
Bu dar giymeme konusu bayanlar içinde gecerlimi
Cevapla
#16
Gereğinden fazla kastınız nasıl giyinmeniz gerektiğini arkadaşlar. Bu kadar takıntı yapmayın kendinize bence şimdiden strese girmenize hiç gerek yok. Günlük hayatta ki gibi dışarı çıkarken giyinin yanınızda zaten ne götüreceğinizi biliyorsunuz.
                                              
Cevapla
#17
Aynen öyle fazla takılmayın bunlara. Birde göze hitap eden bir vücut tabiki ufak bir artı olur. Ama gidipte xsmall daracık tişörtler giyip bunu gösteriş gibi yapmayın sonra işte takıntılı insanlara denk gelirsiniz burası spor salonu değil deyip postalayabilir.
                         
Cevapla
#18
Kas yapmanın fiziği geliştirmenin faydası var mı yok mu bilmem ama gelişmiş ülkelerde genelde polislere fizik geliştirme çalışmaları uygulanmaktadır.Hatta gizli projeler bile mevcut... Her neyse giyim konusunu da çok takılmayın ama abartmayın da.Günlük hayattaki gibi gidin.Mülakatta ne giyeceğiniz bellidir zaten.Haricinde spor yapın.Günde en az yarım saat yürüyün.Faydasını görürsünüz.Spor hayatın bir parçasıdır.Spor yapan insanlar diğer insanlara oranla daha sağlıklı ve daha uzun ömürlü olurlar.Bacakları geliştirin ve koşu sürenizi arttırmaya çalışın. @IntoTheWild dediği gibi.
Gemisi batan kaptan su üstünde yürüse genede sızlar içi... Cry  

pzMXDo.png
WWW
Cevapla
#19
Yeni uyandım üstüne kalktım cips yedim benim gibi olmayın Big Grin şaka bir yana vücudunuzu zorlarken (özellikle yeni başlayanlar) için olması gerekenden fazla sıvı ve elektrolit kaybedersiniz yanınızda bir tane powerade götürmeniz de fayda var kısa molalarda birkaç yudum alın en azından elektrolit dengenizi az çok sağlamış olursunuz. İyi terlemeler Smile
                                              
Cevapla
#20
Bence yanlış yapmışın. Kaslı olmak önemli değil çevik olmak önemli. Fit dur yeter. Genelde boddy vs ile sadece kasa yoğunlukta çalışanlar hantaloluyor.

Yapman gereken şu:
Koş ! Yavaş tempo hisset. Sonra ağırdan hızlan. Burdaki amaç kendini hissetmen. Bacaklarını hissetmen. Bacaklar vücudu taşıyan direklerdir. Onlar ne kadar hızlı olursa o kadar süper.
Diğer yaıcağın şey su iç !
Sonra koca al içi dolu teneke felan. onlarla koş kollar ve bacaklar senkronu yakalasın.
Zayıflasan bile nafile olmaz. geç kaldın.
Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  PMYO İçin nasıl hazırlanmalıyım? Beyza06 3 258 19-07-2017, Saat: 20:36
Son Yorum: TURK19
  pmyo için kpss gerekli mi ? MuhammetKlc 1 99 19-07-2017, Saat: 18:14
Son Yorum: HllGcmn
  Kayıt İşlemleri için ne zaman gidiyoruz ? Can5542 2 486 10-07-2017, Saat: 23:12
Son Yorum: Can5542
  Erkekler icin 150.50 ortalama nasıl kardeslerim METEHAN PMYO 19 882 08-07-2017, Saat: 00:11
Son Yorum: michaeldesanta
  2018 POMEM İÇİN ÖNEMLİ myekimm 2 292 27-06-2017, Saat: 00:21
Son Yorum: Pmyo06

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi