Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
JAMYO hakkında sorum var
#1
Selamünaleyküm değerli arkadaşlar, hepinize hayırlı geceler diliyorum.

Arkadaşlar Jandarma Astsubay Meslek Yüksek Okulu alımları ne zaman acaba. Ayın 10'unda felan demişlerdi de yani bugün mü başlayacak başvurular. Bu konu hakkında beni bilgilendirebilirseniz çok sevinirim.

Saygılarımla.
Cevapla
#2
Aleyküm selam, 19 nisan kardeşim resmî açıklama yapıldı. Bende başvurmayı düşünüyorum ama 230 aldım, Allah büyüktür. Sen kaç puan aldın?
Cevapla
#3
(10-04-2017, Saat: 01:28)Jandarma Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Aleyküm selam, 19 nisan kardeşim resmî açıklama yapıldı. Bende başvurmayı düşünüyorum ama 230 aldım, Allah büyüktür. Sen kaç puan aldın?


Hakkımızda hayırlısı olsun kardeşim ben pek iyi alamadım ya puan 210. Ben KPSS'ye hazırlanmıştım. Aklımdan da hiç YGS'ye girmek geçmiyordu. Ama nedense hep Polis olmak isterdim hayatımda. Baraj puanı da geçemediği için Jandarma Astsubaylığı deneyim diyorum. Jandarma Astsubay, Polis gibi mi ?
Cevapla
#4
(10-04-2017, Saat: 01:58)polisadayiii_ Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(10-04-2017, Saat: 01:28)Jandarma Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Aleyküm selam, 19 nisan kardeşim resmî açıklama yapıldı. Bende başvurmayı düşünüyorum ama 230 aldım, Allah büyüktür. Sen kaç puan aldın?


Hakkımızda hayırlısı olsun kardeşim ben pek iyi alamadım ya puan 210. Ben KPSS'ye hazırlanmıştım. Aklımdan da hiç YGS'ye girmek geçmiyordu. Ama nedense hep Polis olmak isterdim hayatımda. Baraj puanı da geçemediği için Jandarma Astsubaylığı deneyim diyorum. Jandarma Astsubay, Polis gibi mi ?

Bende senin gibiyim kardeşim. Puanımda düşük, polislik istiyordum olmadı. En son 195 puan ile almış JAMYO. Jandarma kanun ordusudur. Polis gibi birimleride var. kır polisi diyen de var

İyi yönleri itibar olarak çok daha fazladır polise göre tartışılmaz. Aldığı maaş daha fazladır. Emeklilikte kat kat fazla ikramiye alırlar. (Polis 70 bin alır Astsubay 250 bin. Araştırdım yalan diyen çıkmaz yine inşallah) Kırda oldukları için polise göre daha rahattır.

Kötü yönleri, 4 kere şarka gidersin, kırdasın yani şehirden uzaksın. Tayin olayı çok oluyormuş. Polis 2 şarka gider.

Jandarma içişlerine bağlandığı için üniformaları değişecek Yen'i üniformalar sızdı internete bakabilirsin ben çok beğendim. Askeri disiplin ne olacak bilmiyorum ama TSK ile hiçbir ilişkisi kalmadı. Artık askeri ordu olarak değil, silahlı kolluk kuvveti olarak geçiyor.
Cevapla
#5
(10-04-2017, Saat: 03:28)Jandarma Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(10-04-2017, Saat: 01:58)polisadayiii_ Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Hakkımızda hayırlısı olsun kardeşim ben pek iyi alamadım ya puan 210. Ben KPSS'ye hazırlanmıştım. Aklımdan da hiç YGS'ye girmek geçmiyordu. Ama nedense hep Polis olmak isterdim hayatımda. Baraj puanı da geçemediği için Jandarma Astsubaylığı deneyim diyorum. Jandarma Astsubay, Polis gibi mi ?

Bende senin gibiyim kardeşim. Puanımda düşük, polislik istiyordum olmadı. En son 195 puan ile almış JAMYO. Jandarma kanun ordusudur. Polis gibi birimleride var. kır polisi diyen de var

İyi yönleri itibar olarak çok daha fazladır polise göre tartışılmaz. Aldığı maaş daha fazladır. Emeklilikte kat kat  fazla ikramiye alırlar. (Polis 70 bin alır Astsubay 250 bin. Araştırdım yalan diyen çıkmaz yine inşallah) Kırda oldukları için polise göre daha rahattır.

Kötü yönleri, 4 kere şarka gidersin, kırdasın yani şehirden uzaksın. Tayin olayı çok oluyormuş. Polis 2 şarka gider.

Jandarma içişlerine bağlandığı için üniformaları değişecek Yen'i üniformalar sızdı internete bakabilirsin ben çok beğendim. Askeri disiplin ne olacak bilmiyorum ama TSK ile hiçbir ilişkisi kalmadı. Artık askeri ordu olarak değil, silahlı kolluk kuvveti olarak geçiyor.


Aynen kardeşim yanlış hatırlamıyorsam 2014 yılında YGS-5 te 200, 2015 yılında YGS-5'te 195 puan taban olarak belirlenmişti yine öyle olur gibime geliyor. Şark görevi yapsakta bir şey değişmez ki. Ne demiş Mustafa Kemal Atatürk: "Hattı müdafaa yoktur sathı müdafaa vardır, o satıh bütün vatandır." Yani 81 il bizim orası da vatan toprağı yaparız inşallah. Birde Jandarmadan Polisliğe geçiş oluyor mu ki ileride ?
Cevapla
#6
Bayanlar başvuramıyo diye biliyorum doğrumu?
Cevapla
#7
(10-04-2017, Saat: 03:41)polisadayiii_ Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(10-04-2017, Saat: 03:28)Jandarma Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Bende senin gibiyim kardeşim. Puanımda düşük, polislik istiyordum olmadı. En son 195 puan ile almış JAMYO. Jandarma kanun ordusudur. Polis gibi birimleride var. kır polisi diyen de var

İyi yönleri itibar olarak çok daha fazladır polise göre tartışılmaz. Aldığı maaş daha fazladır. Emeklilikte kat kat  fazla ikramiye alırlar. (Polis 70 bin alır Astsubay 250 bin. Araştırdım yalan diyen çıkmaz yine inşallah) Kırda oldukları için polise göre daha rahattır.

Kötü yönleri, 4 kere şarka gidersin, kırdasın yani şehirden uzaksın. Tayin olayı çok oluyormuş. Polis 2 şarka gider.

Jandarma içişlerine bağlandığı için üniformaları değişecek Yen'i üniformalar sızdı internete bakabilirsin ben çok beğendim. Askeri disiplin ne olacak bilmiyorum ama TSK ile hiçbir ilişkisi kalmadı. Artık askeri ordu olarak değil, silahlı kolluk kuvveti olarak geçiyor.


Aynen kardeşim yanlış hatırlamıyorsam 2014 yılında YGS-5 te 200, 2015 yılında YGS-5'te 195 puan taban olarak belirlenmişti yine öyle olur gibime geliyor. Şark görevi yapsakta bir şey değişmez ki. Ne demiş Mustafa Kemal Atatürk: "Hattı müdafaa yoktur sathı müdafaa vardır, o satıh bütün vatandır." Yani 81 il bizim orası da vatan toprağı yaparız inşallah. Birde Jandarmadan Polisliğe geçiş oluyor mu ki ileride ?

Olmuyor kardeşim.

(10-04-2017, Saat: 11:22)hedefpmyo Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Bayanlar başvuramıyo diye biliyorum doğrumu?

Doğru, bayan alımı yok şuan.
Cevapla
#8
Parkurlar nasıl hiç bilmiyorum. PMYO parkurları gibi mi ?
Cevapla
#9
(10-04-2017, Saat: 13:34)Opolisadayiii_ Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Parkurlar nasıl hiç bilmiyorum. PMYO parkurları gibi mi ?

PMYOdan daha kolay bana göre. Barfiks, mekik koşma falan var. Koşma biraz zor gibi ama verilen sürede koşmak için kondisyonunuzu geliştirin.
Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  JANDARMA UZMAN ERBAŞLIK HAKKINDA eevrenkaya 0 145 21-09-2017, Saat: 09:46
Son Yorum: eevrenkaya
  astsubaylık hakkında yardım beyler cagatayumt 0 259 22-07-2017, Saat: 19:56
Son Yorum: cagatayumt
  Başvuru bitti ama bir sorum var!!! Tokatlı60 3 323 26-05-2017, Saat: 11:13
Son Yorum: Tokatlı60
  Astsubay MYO Hakkında S.Yildiz 0 261 20-05-2017, Saat: 17:48
Son Yorum: S.Yildiz
  JAMYO yaralıbozkurt 9 554 21-04-2017, Saat: 15:53
Son Yorum: mlhasln

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi