Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
KARDEŞLERİM Bİ BAKIN DERİM
#1
öncelikle hayırlı sabahlar hayırlı haberler inşallah çok kişi için ümit olucaktır çok kişi için hayal kırıklığı benim gibi Sad  ... herkes gibi benimde ulaşıp konuştuğum kişiler oldu duyduklarım bana anlatılan şöle : kardeşim bu yıl diğerlerinden çok farklı baraj konusu için ummalı bir çlşma söz konusu puan çok düşük beklememek lazım en son 260 dedi ama yine bu gibi kararları cumhurbaşkanı mı başbakan mı bunlardan biri dedi galiba göz atıp kara verip onaylama veya  değişiklik yapıyormuş bi duyumda bu şekilde tabi yine kesin ve resmi bir yazı acıklama değildir saygılarla esen kalın
Cevapla
#2
Herkes bir takım kişilerle konuşuyor, alınan cevaplar kimilerine umut, kimilerine hayal kırıklığı oluyor. Hakkında hayırlısı olsun kardeşim.
Cevapla
#3
(28-03-2016, Saat: 13:36)Emre ÖZTÜRK Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Herkes bir takım kişilerle konuşuyor, alınan cevaplar kimilerine umut, kimilerine hayal kırıklığı oluyor. Hakkında hayırlısı olsun kardeşim.

amin emre kardeşim rabbim bu kutsal mesleği hepimize isteyen herkese nasip eder inş...  şehitleri gördükçe aklım çıkıyor keşke gönüllü alsalar 1 2 ay eğitimle ah.. ne diyim  ruhları şad olsun mekanları cennet olsun
Cevapla
#4
Hakkımız da hayırlısı.
Gemisi batan kaptan su üstünde yürüse genede sızlar içi... Cry  

pzMXDo.png
WWW
Cevapla
#5
Allah herkesin gönlüne göre versin, inşallah,puanlar düşerde herkes hayallerine kavuşur
Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Bi bakın :) Atmaca07 2 156 12-09-2017, Saat: 20:16
Son Yorum: Atmaca07
  arkadaşlar bi bakın selman25 13 1,206 10-07-2017, Saat: 19:52
Son Yorum: şadi03
  Erkekler icin 150.50 ortalama nasıl kardeslerim METEHAN PMYO 19 980 08-07-2017, Saat: 00:11
Son Yorum: michaeldesanta
  16.dönem kardeşlerim sağlık hakkında yardım makarov78 6 627 26-06-2017, Saat: 22:56
Son Yorum: erva
  Arkadaşlar lütfen bakın Seko38 2 272 08-06-2017, Saat: 17:29
Son Yorum: Seko38

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi