Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Kilo/Boy Sorunsalı
#1
Arkadaşlar öncelikle 17 yaşındayım Lise3 öğrencisiyim yani seneye gireceğim bir senem daha var pmyo için..

Sıkıntım şu boyum 187 kilomda 86-87 arası gidiyor fakat boyle bacaklarım normalden kalın ve hafif göbek var

Fitness tarzı kas gelistirme aktiviteleri mi iyi olur ne önerirsiniz
Cevapla
#2
Göbeğini eritip biraz kilo versen iyi olur.Yürüyüş yapmak faydalı olacaktır.Ama abartmadan.
Gemisi batan kaptan su üstünde yürüse genede sızlar içi... Cry  

pzMXDo.png
WWW
Cevapla
#3
İmkanın varsa fitness a gidebilirsin ben öneririm ama çalışmalarının %65'i kardiyo, %35i kas ağırlıklı olsun. Yani gümbür gümbür kas değilde bence fit ol.

Bu arada bende 12.ci sınıfım keşke geçen seneden başlasaydım ufaktan ygsye çalışmaya diye yakınıyorum. Sende yavaştan başla bence. Geçen sene ygs ye hazırlanan 1-2 arkadaşım vardı erken değilmi ya falan diyordum onlar şimdi ygs den 400 çekiyorlar ve aylardır lys ye hazırlanıyorlar. Bende ygs den 300 alsam diye uğraşıyorum. Çok sıkma azar azar test çöz. Abartırsan 1 ay sonra bilemedin 2 ay sonra sıkar çalışmazsın.
Cevapla
#4
fitnesse başla koş kardeşim 1 seneye öyle bi hale gelirsinki o vücudunu öpesin gelirSmile
Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Boy-Kilo endeksi Relax45 15 298 25-03-2017, Saat: 19:16
Son Yorum: helicobacter
  kilo elifbabacan5 7 204 20-03-2017, Saat: 00:35
Son Yorum: S.Yildiz
  Kilo mlhasln 15 368 17-01-2017, Saat: 13:45
Son Yorum: Şeydasya
  Kilo Veren Deneyimli Arkadaşlar furkan42 12 538 07-01-2017, Saat: 01:51
Son Yorum: dere_
Exclamation Kilo sorunu Zampara217 5 354 21-10-2016, Saat: 18:10
Son Yorum: şadi03

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi