Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 5/5 - 1 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Kilo Fazlalığı Ve Diş?
#1
Arkadaşlar Bu Sene  Sınava Çalışmaktan Hiç Ama Hiç Sporla İlgilenemedim. Şuan Ham Durumdayım Ve Kilo Almışım Baya. Vücut Kitle Endeksi 26.8 Sad  Boy:174 Kilo:82

Yani Kilo Vermem Lazım. Önerisi Olan Var Mı?
Bu arada Üst Çene Sağ Tarafda Kesici Dişin Yanında ki Köpek Dİşi Olarak Adlandıran Dişim Düştü Ve Çıkmayacak Bu Bir Sorun Teşkil Eder Mi?
GİDEN BENİM ÇOCUKLUK HAYALLERİMDİ 
Cevapla
#2
Mülakata kadar her gün doğada 30 dk cardio yapmanı öneririm.
Dişte ise ön grup dışındaki 5 ten az diş eksiklikleri öğrenciliğe kabul edilir. Ön dişler ise üstteki kesici ve alttaki kesici dişler olarak biliyorum.
Cevapla
#3
Teşekkür Ederim.Diş Anlamında Bir Sıkıntı Çıkmaz Diye Umuyorum Smile Cardio Tavsiyenize Uyacağım Smile
GİDEN BENİM ÇOCUKLUK HAYALLERİMDİ 
Cevapla
#4
biz kilo almaya çalışıyoz sense vermeye
Cevapla
#5
Şöyle bi 5 kilo alsam varya şuan tam sınırdayım indeks 18

Cevapla
#6
benim en az 8 kilo almam lazım yemekten midem patlicak artık ama mecbur işte
Cevapla
#7
(22-03-2016, Saat: 23:09)cerentyln Adlı Kullanıcıdan Alıntı: benim en az 8 kilo almam lazım yemekten midem patlicak artık ama mecbur işte

Ben Ne kadar yesemde alamıyorum sıkıntı orda genetik bişey benim ki babam ve amcalarımda benım yaşımdayken bu kilolardaymışlar onlarda yiyip alamıyorlarlarmış Sad

Cevapla
#8
bi bardak sütün içine iki üç kaşık pekmez koy bide bıldırcın yumurtası koy üç tane iç iştah açıp kilo yapıyo okul arkadaşım denemiş oda polisliği istiyo şuan kilosu tam bende yapcam istersen tarifi iyice öğrenirim
Cevapla
#9
(22-03-2016, Saat: 23:16)cerentyln Adlı Kullanıcıdan Alıntı: bi bardak sütün içine iki üç kaşık pekmez koy bide bıldırcın yumurtası koy üç tane iç iştah açıp kilo yapıyo okul arkadaşım denemiş oda polisliği istiyo şuan kilosu tam bende yapcam istersen tarifi iyice öğrenirim

Olur Öğrenirsen sevinirim annemde babama biraz daha kilo aldırmak için bunu yapıyordu Big Grin  ama o bal koyuyordu ve babam cıdden baya kilo aldı denemekten zarar gelmez ya

Cevapla
#10
aynen denemek iyi olur öğrenince söylerim sana Smile)
Cevapla
#11
(22-03-2016, Saat: 23:20)cerentyln Adlı Kullanıcıdan Alıntı: aynen denemek iyi olur öğrenince söylerim sana Smile)

Tamam Beklerim Smile)

Cevapla
#12
Arkadaşlar meslek hayatım fitness eğitmenliği ama istediğim pmyo tabikide olursa busene inş denicem watsaptan spor adına bi grup kurarsanız gelirim ve kilo alma verme hakkında bilgi paylaşımı yapabilirim şunu söyliyim amaç neyse şart şuki bi spor salonuna yazılmak başlangıç olarak bu sonrası yardım edebilirim inş hepimiz oluruz polis
Cevapla
#13
Galiba Bir Tek Benim Kilo Fazlalığı Olan Sad Ne Üzücü Kilo Almak İsteyenlere Tavsiyem Dikkatli Bir Şekilde Alın Aman Ha Benim Gibi Sınıra Yaklaşmayın Smile
Geçen Sene Puan Yetmedi Vücüt İyiydi kilo müthişti Bu sene puan yetse bile vucüt berbat kilo çok kötü Sad
GİDEN BENİM ÇOCUKLUK HAYALLERİMDİ 
Cevapla
#14
Şuan ki durumlarınız ne ? Var mı bir gelişme Smile
                                              
Cevapla
#15
ya arkadaşlar bende de kilo fazlalığı var ya beden kitle indeksim 25.9 bnde spora ve diyete başladım fakat sporu lys derdi yuzunden hafta da iki gün yapabiliyorum 1.5 haftada 2 kilo verdim son gaz devam sizce bi 5 kilo daha verebilir miyim böyle devam etsem? bu arada hayırlı cumalar
Cevapla
#16
Kilo alamayan kişiler mutlaka doktora gidin genel bir tarama yaptirin. Bende alamiyordum kilo hipertiroidi cikmisti bende de. Hipertiroidi vucud metabolizmasini 2-3 kat hizli calistirir mesela o yuzden kilo aldirmaz. Sizlerde gidinctetkiklerinizi yaptirin. Bir rahatsizliginiz varsa simdiden onleminizi alirsiniz. Sonrada diyetisyene gidin derim. Size ozel kilo almaniz icin diyet listesi cikarirlar. Bu konuyu ihmal edip kafaniza gore kilo almaya calismayin benden size oneri. Her insan kilo alir genetik bizde kilo alamiyorum diye bir sey yok. Mutlaka bir eksiklik ya da sikinti vardir.
                       v51akr.jpg
Cevapla
#17
kilo vermek isteyen arkadaşlar direk detox a başlamalarını öneririm düzenli yapımda 4 kilo rahat veriyorsunuz kendimden biliyorum benim kilo sorunum yoktu ama faydalarını okuduğumda yapmaya karar vermiştim kiloda verdim memnunda kaldım
Cevapla
#18
(15-04-2016, Saat: 08:43)pmyoaysenur Adlı Kullanıcıdan Alıntı: ya arkadaşlar bende de  kilo fazlalığı var ya beden kitle indeksim 25.9  bnde spora ve diyete başladım fakat sporu  lys derdi yuzunden hafta da iki gün yapabiliyorum 1.5 haftada 2 kilo verdim son gaz devam sizce bi 5 kilo daha verebilir miyim böyle devam etsem? bu arada hayırlı cumalar

Spor yaptığın ilk zamanlarda maksimum kiloyu verirsin zaman geçtikçe kilo verme yavaşlar. Haftada 4-5 gün yap en azından 1 - 1.5 saat aralıklarla koş. Koşarken, nabzını dayanabildiğin süre kadarıyla yüksek tut fakat herhangi bir çarpıntı hissedersen veya göğüs kafesinde daralma hissettiğinde dinlenmeyi de unutma.

Emre ÖZTÜRK'ün de dediği gibi cardio  kilo vermek için birebirdir ve cardio yaparken nabzı ne kadar uzun süre boyunca yüksek tutarsan o kadar çok kalori yakımı sağlanır. Hafta'da 2 gün ile de daha fazla kalori yakman ise söz konusu olamaz. (Maksimum yakamazsın)
                                              
Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Boy kilo pöhjöh 6 284 03-06-2017, Saat: 19:17
Son Yorum: mlhasln
  İntibaktaki sağlıkta tekrardan kilo indeksi ölçülüyor mu? nicomedia41 3 206 02-06-2017, Saat: 23:59
Son Yorum: mertcakar25
  boy ve kilo bozkurt34 3 235 31-05-2017, Saat: 21:32
Son Yorum: feyza
  Pmyo kilo şartı rachal1234 5 360 27-05-2017, Saat: 22:38
Son Yorum: Mavi
  Kilo alma taktigi pöhjöh 5 264 18-05-2017, Saat: 03:37
Son Yorum: Terminator

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi