Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
KPSS den polis alımı
#1
Arkadaşlar lütfen araştırma yapmayan veya bilgisi olmayan yorum yapmasın.öğretmene sorduğumda bana lise mezunları kpss den polis olabiliyor dedi 50 defa sordum hocam eminmisiniz üniversite mezunları öyle alım var dedim diye evet eminim öyle dedi bu konu da bilgisi olan varmı ve 50 bin tane polis alınacak ama sadece burdan 2500 kadar alım oldu demekki böyle bir şey var yani
Cevapla
#2
Kardeşim öyle birşey yok universiteden kpss alımıyla oluyor 4 yıllık mezunlar. Daha önce bir çok konuda açıldı zaten.

edit: http://polisolmakistiyorum.com/kpss-puan...r-misiniz/ şuraya bakarsan anlarsın iyi oku

14-1024x291.png
3d49bcef89.png
Cevapla
#3
Lise kpss den polis olamıyosun malesef 4 yıllık üniversite okuyup bunun sonunda lisans mezunlarının girdiği kpss ye girmen gerekicek ayrıca üniversiteyi açık öğretim olarakta okuyabilirsin buda geçerli sayılıyor
Cevapla
#4
Bende int baktım var diyo o nasıl olacak ? Ayrıca öğretmen de var diyo
Cevapla
#5
(25-04-2016, Saat: 12:33)Aziz Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Bende int baktım var diyo o nasıl olacak ? Ayrıca öğretmen de var diyo

Nereden baktın kardeşim şuraya at da bakalım da .

14-1024x291.png
3d49bcef89.png
Cevapla
#6
Yok kardeşim öyle bir şey. Bazı öğretmenlerin bildiğini sandığı ama çoktan değişen o kadar şey varki. Nerede var diyor link atar mısın.
                         
Cevapla
#7
Ben lisede tarih öğretmeni olarak staj yapıyorum. Emin ol öğretmenlerin bazıları bilmiş bilmiş konuşur. Sanırım o hocan da o tiplerden. Wink Ayrıca mantıken düşünürsen lise KPSS'den alım olsa neden YGS puanıyla alsınlar ki? Çok saçma oluyor o zaman değil mi? Sen o yazılanlara ve hocana itimat etme. İtimat ediyorsan bile bu konuda etme bence derim. Wink 4 fakülte mezunlarından KPSS  lisansdan 65+ alırsan POMEM'e, 70+ alırsanda PAEM'e başvurabilirsin. Sen söylenenlere aldırma önüne bak. 4 yıllık kazanamazsan bile 4 yıllıkları açıktan bitir.
Cevapla
#8
Öyle bir şey yok dostum.Öyle olsa kimse YGS'ye girmez.Direk KPSS'den polis olur.KPSS'den polis olmak hakkı sadece 4 yıllık lisans mezunlarına tanınmakta.Resmi olmayan hiç bir kaynağa itibar etmeyin.Gerekirse emniyet müdürü olsun...
Gemisi batan kaptan su üstünde yürüse genede sızlar içi... Cry  

pzMXDo.png
WWW
Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  süleyman soylu 10 bin polis alımı acıklaması elifbabacan5 5 549 15-11-2017, Saat: 14:17
Son Yorum: karaca93
  Polis Okulu Öğrencisi sorusu olan Mert5858 11 773 12-11-2017, Saat: 17:17
Son Yorum: Mertcanakca
Sad Niğde Polis Meslek Yüksek Okulu'nda korkunç bir kaza! arifAydin37 4 485 21-09-2017, Saat: 18:30
Son Yorum: bayan.polis.
Question PMYOdan polis sonra pöh 1ölürBİNdirilir 6 460 10-09-2017, Saat: 10:39
Son Yorum: Tulpar
  Başörtülü polis adayları Esrabozkurt 13 592 01-09-2017, Saat: 13:38
Son Yorum: S.Yildiz

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi