Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
MESLEK LİSELİLER POLİS OLURMU ACİL
#1
MERHABA 8. SINIFTAYIM MESLEK LİSESİNE GİDİCEM ORADAN NASIL POLİS OLABİLİRİM  Huh Huh Huh


Ek Dosyalar Ekran Görüntüleri
   
Cevapla
#2
YGS ile PMYO girerek olunabilir.Ama siz mezun olana kadar PMYO falan kalmayacak vaziyet.4 yıllık lisansa kadar yolunuz var kısaca.
Gemisi batan kaptan su üstünde yürüse genede sızlar içi... Cry  

pzMXDo.png
WWW
Cevapla
#3
Meslek lisesinden mezun olunca polis olabilirsin. Daha 8.sınıftasın ama o zamana kadar PMYO tarih olur.
                         
Cevapla
#4
(25-04-2016, Saat: 15:07)Emre ÖZTÜRK Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Meslek lisesinden mezun olunca polis olabilirsin. Daha 8.sınıftasın ama o zamana kadar PMYO tarih olur.

YANİ OLAMAYACAKMIYIM
Cevapla
#5
4 yıl lise + 4 yıl üniversite... Etti 2024. Biz sana ne desek yalan olur.2020'ye kadar PMYO'lar kapanacak.Lisans mezunu olarak girebilirsin.O da 2024'ü bulur.O zamana kadar gerek dünyada gerekse ülkemizde çok şey değişir.
Gemisi batan kaptan su üstünde yürüse genede sızlar içi... Cry  

pzMXDo.png
WWW
Cevapla
#6
PMYO KALKAR SANIRIM OZAMANA KADAR 4 YIL ÜNİVERSİTE OKUYUP ÜNİVERSİTENİN tanıdını bir al daha sonra 4 yılın ardından kpss ile pomem e gir kardeş (bir fikir).

14-1024x291.png
3d49bcef89.png
Cevapla
#7
Pmyolar kapanıcak sen liseyi bitirene kadar 4 yıllık üniversite kazanıp yada açıktan okuyup mezun olduktan sonra kpss ile pomeme başvurup polis olabilirsin
Cevapla
#8
daha 4 yıl lisesi var yiğenim sen liseyi açıktan 2.5 senede oku pmyo ya yetişirsin
Cevapla
#9
Meslek liseli polis olur mu olur tabi hemde en kralından Big Grin yolun bahtın açık olsun kardeşim..
Cevapla
#10
Daha çok erken ya düşünmek için, sen liseyi güzelce bitir PMYO'lar kapanmamış olursa ki zannetmiyorum o zamana kadar açık kalsın, olursa PMYO denersin. Baktın kapamışlar PMYO'ları 4 yıllık bi üniversite okuyup POMEM'den polis olursun. Yolun açık olsun şimdiden Smile
Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Yeni Alınacak 2500 Polis ? Özelharekat19 1 212 29-04-2017, Saat: 23:13
Son Yorum: Mavi
Question POLİS OKULUNDA EHLİYET ALINIYORMU ? Bugraege 4 259 29-04-2017, Saat: 18:40
Son Yorum: Batuhan Özkan
  Bu Gidişte Emniyette Polis Kalmayacak DieHard 22 879 29-04-2017, Saat: 03:06
Son Yorum: Ahsenn
  ÇOK ACIL BIR SORU LÜTFEN CEVAP VERIN Xbayanpolis 3 241 26-04-2017, Saat: 17:18
Son Yorum: Xbayanpolis
  yine ben beyler bayanlar solağım sıkıntı olurmu prestij2010 2 130 20-04-2017, Saat: 04:10
Son Yorum: prestij2010

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi