Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 1/5 - 1 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Mide ameliyatı
#1
Arkadaşlar ağustos ayında mide küçültme ameliyatı olmuştum. Şu an gayet iyi durumda vücudum, iz filan var ama sağlık testinde bi olumsuzluk yaratır mı bana yoksa sporda falan iyiyim yani tek sıkıntı sağlık testi
Cevapla
#2
Hayır sıkıntı olmaz.
Cevapla
#3
Sorun olmaz.
Gemisi batan kaptan su üstünde yürüse genede sızlar içi... Cry  

pzMXDo.png
WWW
Cevapla
#4
İnşallah öyledir tanıdık bi polis okulu müdürü bulabilirsem soracağım umarım böyledir. Teşekkürler
Cevapla
#5
(28-02-2016, Saat: 23:20)qrsat01 Adlı Kullanıcıdan Alıntı: İnşallah öyledir tanıdık bi polis okulu müdürü bulabilirsem soracağım umarım böyledir. Teşekkürler

kardes iyi gunler bnde mide küçültme ameliyatı oldum musaitsen bi sorum olacakti sana

(28-02-2016, Saat: 23:20)qrsat01 Adlı Kullanıcıdan Alıntı: İnşallah öyledir tanıdık bi polis okulu müdürü bulabilirsem soracağım umarım böyledir. Teşekkürler

Slm. kardes bnde mide ameliyati oldum  bi sorum vardi sana
Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Lazer göz ameliyatı Gökbörü 19 816 19-08-2017, Saat: 19:54
Son Yorum: Gökbörü
Exclamation LAZER AMELİYATI OLAN ARKADAŞLAR Bugraege 36 1,630 16-05-2017, Saat: 00:32
Son Yorum: pöhjöh
Question Göz lazer ameliyatı olmuş arkadaşlar yardım edebilirmi Bugraege 9 581 19-04-2017, Saat: 17:01
Son Yorum: Cceylan
  Burun Ameliyatı?? sedat061 0 280 13-03-2017, Saat: 03:10
Son Yorum: sedat061
  Göz ameliyatı ile ilgili sorusu olanlar? BayanÇevik 16 1,080 07-03-2017, Saat: 23:19
Son Yorum: BayanÇevik

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi