Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
MİLLET BURAYA BAKIN Bİ
#1
arkadaşlar baraj 250 olsa diyelim ben 300 alsam bunun bana ne getirisi olacakki cunku bazıları ne kadar yuksek alırsan ygsden senn için o kadar iyi olur dediler. anlamadımm Dodgy Dodgy
Cevapla
#2
Sıralama da ygs de önemli. Etkisi var asil yedek listesinde daha önde olursun. Tabi sözlü mülakat ve parkurun da etkisi var .
Cevapla
#3
bir katkısı olmuyor diye biliyorum
Cevapla
#4
(14-03-2016, Saat: 20:16)r00t Adlı Kullanıcıdan Alıntı: bir katkısı olmuyor diye biliyorum

Yanlış biliyorsun.
Cevapla
#5
Keşke olsa 250 keşke ?
Cevapla
#6
nasıl yani sıralamada daha önde olursam diyelim onlardan öncemi mülakata giricez anlamadım
Cevapla
#7
(14-03-2016, Saat: 20:19)polis asena Adlı Kullanıcıdan Alıntı: nasıl yani sıralamada daha önde olursam diyelim onlardan öncemi mülakata giricez anlamadım

Sıralamada önde olursan asil olacaksın. Mülakatı her geçen okula kayıt yaptıramıyor. Asil ve yedek listesi var. Bu sizin ygs + parkur + sözlü mülakat puanlarınızın toplamı şeklinde sıralamanız. Mesela mülakatı geçen sıralamada önde olan 3000 kişi okula kayıt yaptırıyor, mülakatı geçen ama onlardan sıralamada geride olanlar da yedek oluyor. İntibakta filan o asiller elenirse , yedekler onların yerine geçiyor.
Ygs önemli yani kısaca onu bil sen yeter.
Cevapla
#8
(14-03-2016, Saat: 20:17)mervetni Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Keşke olsa 250 keşke ?

inşallaahh inşallah ,düşmesi gerek mantıken
Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Lütfen bakın Emirhan4141 8 246 03-12-2016, Saat: 19:45
Son Yorum: mlhasln
Music Arkadaslar hepiniz bi bakin. Dolphins Police 4 388 24-11-2016, Saat: 00:48
Son Yorum: Dolphins Police
Question ÇOK ÖNEMLİ lutfen bi bakin TürkoğluHalim 2 317 20-11-2016, Saat: 13:34
Son Yorum: Mavi
  KONU:POMEM Bİ BAKIN polisolsam 2 338 09-08-2016, Saat: 20:13
Son Yorum: polisolsam
  gençler bakın Pmyo66 2 360 02-08-2016, Saat: 14:34
Son Yorum: P.Ö.H AYŞENUR

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi