Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Mülakata Nerede Girmeli.
#1
İstanbulda oturuyorum. Bu sene pmyo mülakatlarına gireceğiz malum. İstanbul metropol bir şehir. Çok fazla başvuran olacaktır mülakat için pmyo lara. Kendim Trabzonluyum. Her sene memlekete giderken Samsundaki Pmyo nun önünden geçiyoruz. Orada girmeyi düşünüyorum. İstanbuldan daha az eleme yaparlar okula girme şansım artar. Doğru mu düşünüyorum acaba. Sizler nerede gireceksiniz. Cevaplarınızı Bekliyorum 
0145YR.jpg
Cevapla
#2
Bende istanbulda oturuyorum ama başka bi yerde girmeyi düşünmüyorum çünkü herkes senin gibi düşünüp başka yerde mülakata giriyor. O zaman sıkıntı olmaz diye düşünüyorum Big Grin
Cevapla
#3
Büyük şehirle, küçük şehir ne kadar fark eder biraz göreceli bir soru. Aslında şansına bakar Şükrü Balcı'da melek gibi komisyon üyeleri denk gelir ve fazla sıkmadan geçirebilir; veyahut, Samsun'da bırakabilirler. Ama şunu da söyleyim, Şükrü Balcı ve Niğde Pmyo'da da girmeni önermem. Başka forumlarda niğde hakkında çok şey duydum. Ama sorarsan nerde gireyim diye, Samsun'da gir derim. Bende Gölbaşı'nda gireceğim

(29-02-2016, Saat: 22:03)burnley21 Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Bende istanbulda oturuyorum ama başka bi yerde girmeyi düşünmüyorum çünkü herkes senin gibi düşünüp başka yerde mülakata giriyor. O zaman sıkıntı olmaz diye düşünüyorum Big Grin


Çok mantıklı Big Grin
Cevapla
#4
İstanbul'da olmasın da.Aman o şehirde trilyon verseler durmam.Bir keresinde trafik yüzünden uçağı kaçırdım orada.Polis olduktan sonra oraya tayinimiz çıkarsa yandık.Beni böyle ilçeye falan versinler sessiz sakin.Jandarma tam benlik aslında.Ama içimdeki polis tutkusu her zaman daha baskın gelmiştir. (:
Gemisi batan kaptan su üstünde yürüse genede sızlar içi... Cry  

pzMXDo.png
WWW
Cevapla
#5
Doğup büyüdüğün yer bi başka oluyor her zaman Smile
Cevapla
#6
(29-02-2016, Saat: 22:10)DiessaTR Adlı Kullanıcıdan Alıntı: İstanbul'da olmasın da.Aman o şehirde trilyon verseler durmam.Bir keresinde trafik yüzünden uçağı kaçırdım orada.Polis olduktan sonra oraya tayinimiz çıkarsa yandık.Beni böyle ilçeye falan versinler sessiz sakin.Jandarma tam benlik aslında.Ama içimdeki polis tutkusu her zaman daha baskın gelmiştir. (:

2 Sene Önce Teyzemin Oğlu Kırıkkale Pmyo dan Mezun Oldu. O Zamanki Sistemde Onların Görev Yapmak İstedikleri Şehri Seçme Hakları Vardı Fakat Bu Şehirlerde Ne Görev Yapacaklarını EGM Karar Veriyordu. İstanbul u Seçenlerin %95 i Çevik Kuvvet e Gönderiliyor. Teyzemin Oğluda İstanbul u Seçti Çevik Kuvvet te Göreve Başladı. Şimdiki Sistem Nasıl Bilmiyorum Ama Değişmediyse Bende İstanbul u Seçer Teyzemin Oğlunun Yanına Gelmek İsterim.
0145YR.jpg
Cevapla
#7
(29-02-2016, Saat: 22:17)burnley21 Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Doğup büyüdüğün yer bi başka oluyor her zaman Smile

Yani orası öyle , haklısın.Bende orada doğup büyüsem böyle bir yorumda bulunmazdım herhalde.Alıştın mı işler değişir her zaman. (:

(29-02-2016, Saat: 22:19)Kaya. Adlı Kullanıcıdan Alıntı: 2 Sene Önce Teyzemin Oğlu Kırıkkale Pmyo dan Mezun Oldu. O Zamanki Sistemde Onların Görev Yapmak İstedikleri Şehri Seçme Hakları Vardı Fakat Bu Şehirlerde Ne Görev Yapacaklarını EGM Karar Veriyordu. İstanbul u Seçenlerin %95 i Çevik Kuvvet e Gönderiliyor. Teyzemin Oğluda İstanbul u Seçti Çevik Kuvvet te Göreve Başladı. Şimdiki Sistem Nasıl Bilmiyorum Ama Değişmediyse Bende İstanbul u Seçer Teyzemin Oğlunun Yanına Gelmek İsterim.

Yeni mezunların çoğu çevik kuvvete atanıyor.Çevik kuvvette görev alanların çoğunun yaşı 20-25 en fazla 30 arası değişir.Adı üstünde çevik.Genç,delikanlı,dinamik,çakır gibi sağlam,enerjili adamlara ihtiyaç var ki toplumsal olaylara daha rahat müdahale edebilsinler.Sadece müdürlerde yaşlı varsa vardır.O da normaldir zaten. (:
Gemisi batan kaptan su üstünde yürüse genede sızlar içi... Cry  

pzMXDo.png
WWW
Cevapla
#8
ben malatyada girecegim icin sıkıntı yok az kişi gitmek istiyo zaten burada Smile
Cevapla
#9
7 tane pmyo da girilir yine tahminimce. Hangileri olacağı da belli değil ki şimdi...
Cevapla
#10
İstediğimiz yerde girebiliyor muyuz
Cevapla
#11
(01-03-2016, Saat: 12:50)İsakaratas95 Adlı Kullanıcıdan Alıntı: İstediğimiz yerde girebiliyor muyuz


Evet, istediğiniz yerde girebilirsiniz.
Cevapla
#12
İzmirde nasılmış duydunuz mu bişeyler
Cevapla
#13
izmir nasıl
Cevapla
#14
(01-03-2016, Saat: 19:38)şadi03 Adlı Kullanıcıdan Alıntı: izmir nasıl

Kime göre güzel kimine göre değil.İnternetten bakabilirsiniz yorumlarına.
Gemisi batan kaptan su üstünde yürüse genede sızlar içi... Cry  

pzMXDo.png
WWW
Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Sinavim yarin mulakata girenler acil bakabilirmi yunusp 15 566 21-06-2017, Saat: 04:01
Son Yorum: alzisthat
Exclamation MÜLAKATA GİRMEDEN ÖNCE MUTLAKA İZLEYİN ozlharekttim90 0 287 15-06-2017, Saat: 01:23
Son Yorum: ozlharekttim90
  Mülakata girenler Pmyosu 1 353 13-06-2017, Saat: 20:15
Son Yorum: tolgvok
  Mulakata giderken goturulecek belgeler ? Ryban 2 342 11-06-2017, Saat: 23:46
Son Yorum: 05458220063
  Mülakata sakallı biyikli gitmek Faraklit 20 856 30-05-2017, Saat: 01:54
Son Yorum: Mavi

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi