Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
ön liasansdan polis olabilirmiyim?
#1
Bu sene önlisans ikinci sınıfdayım bu sene 2 yıllık üniyi bitirirsem polis olma şansım varmı nasıl olabilirim yoksa bunu dgs ile 4 yıllığa tamamlamak zorundamıyım yardımcı olurmusunuz
Cevapla
#2
Ygs başvuru yaptıysan gerekli puanı alıp mülakatı geçersen olursun. Yoksa 4 e tamamla ve pomem e hazırlan.
Cevapla
#3
yok ygs başvurusu yapmadım bu sene bu sene olma şansım yok yani başvuru yapmadığım için

yeni kanunlarla önlisansdan olunmuyo diye biliyodum ben onun için bu sene ygs ye başvuru yapmadım Sad
Cevapla
#4
Dostum o zaman seneye bekle bu arada da aof bas vuru yapıp açıktan devam et.
Cevapla
#5
aynen bende o şekilde 2 senede açıkdan bitirmeyi düşünüyorum peki ben seneye açıkdan okurken yine ygs ilemi giricem polisliğe yoksa yeni sistemde kpss puanı istiyo ya kpss den mi girmem gerekicek
Cevapla
#6
Yaşın yeterse ygs ile de girebilirsin. Yoksa 2018 i bekleyeceksin mezun olup kpss ile girersin. Yani senin polis olman 2019 u bulur her şartta.
Cevapla
#7
96 doğumluyum seneye ygs ile girmeme yaş sıkıntı olur mu sınır kaç bilmiyorumda ben
Cevapla
#8
Sıkıntı çıkmaz bas vurunu yap sen.
Cevapla
#9
eyvallah hocam çok teşekkür ederim
Cevapla
#10
Bence 2 sene daha okuyun ve PAEM ya da POMEM girin.
Gemisi batan kaptan su üstünde yürüse genede sızlar içi... Cry  

pzMXDo.png
WWW
Cevapla
#11
ama şuan normal önlisans okuyorum bu sene biticek inşallah açıkdan 2 sene daha okuduğum zaman lisans mezunu olarak mı giricem paem ile pomeme
Cevapla
#12
Aynen kardeşim 2 sene sonra kpss ile.
Cevapla
#13
(23-02-2016, Saat: 22:17)jolenewonka Adlı Kullanıcıdan Alıntı: ama şuan normal önlisans okuyorum bu sene biticek inşallah açıkdan 2 sene daha okuduğum zaman lisans mezunu olarak mı giricem paem ile pomeme

Evet.KPSS'ye gireceksiniz.Aldığınız puana göre ya POMEM ya da PAEM başvuracaksınız.PAEM puanı en yüksek olan.POMEM ortadır.PMYO en düşük.
Gemisi batan kaptan su üstünde yürüse genede sızlar içi... Cry  

pzMXDo.png
WWW
Cevapla
#14
çok teşekkür ederim yardımlarınız için çok yardımcı oldunuz
Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Editörün Seçimi: Neden Polis Olunur? / Olunmaz? ( Açıklaması ) Mavi 15 1,019 17-03-2017, Saat: 00:56
Son Yorum: Cat-Mazak
  Göz + Polis Alımı + Mesai Saatleri . BAKARMISINIZ ? VatanİcinPolis 16 721 27-02-2017, Saat: 22:53
Son Yorum: BerkcanYakar
  Polis olmak istiyorum muhammedartrn 3 244 18-02-2017, Saat: 21:45
Son Yorum: helicobacter
  10.Sınıf Öğrencisi Olarak Polis Olmak İstiyorum,Sorularım var. FerhatQ 6 325 11-02-2017, Saat: 21:58
Son Yorum: AYDIN34
  Sivil Polis Neden Polis Ceketi Giyer. TekVatan24 13 565 31-01-2017, Saat: 13:51
Son Yorum: Batuhan Özkan

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi