Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
ÖN SAĞLIK
#1
Merhabalar benim serçe parmaklarım doğuştan genetik hafif yamuk elenirmiyim ?
Cevapla
#2
''Sag el serce parmagimda ice donuk hafif yamukluk var gecen sene kirilmisti ama ince bi kemik oldugundan yamuk kaynama olmus mulakatta sorun olmadi '' Böyle bir yorumla karşılaştım. Elleri özellikle uzatmamızı isteyip bakıyorlar titremesine, parmaklara, tırnaklara. Çokmu yamuk?
Cevapla
#3
Emre birde ciğerlere film çekip bakmıyorlar demi ?
Cevapla
#4
Sigarayı bırakın gençler =))
Cevapla
#5
Yaw sen bi dur Allah aşkına poliswomen Wink Big Grin
Cevapla
#6
Kardeşim büyük ihtimal film çekiyorlar ama ağır bir hastalık olur yağlanma olur falan onlar sorun çıkarır sigara içmen o kadar sorun olmaz insallah Big Grin
Cevapla
#7
Akciğerde sönme var dedi kontrle gittim geçmiş dedi
Cevapla
#8
Sen doktora git danış polislik için tam teşkilli sağlık raporu alcam akciğerde bu sönme vardı böyle böyle oldu çıkarmı diye anlat.
Cevapla
#9
Nie aklıma daha önce gelmedi ki bu ya bide sol kolumda bileğimde baş parmak alanında bi harf var jilet izi koluma baksınlar belli oluyo yani bu nasıl olcak Sad
Cevapla
#10
İşte orda görüp bırakabilirler malesef. Hadi jiletle çizilmiş bir harf olmasa ufak başka bir şey olsa açıklarsın bir şekilde inşaatta oldu şurda oldu falan diye ama artık insafına kalmış doktorların. Ya bırakırlar ya da inşallah geçersin ya. Sadece onu nasıl anlatabilirsin düşün.
Cevapla
#11
Abi bildiği G harfi yani orayı jilet ile temizledim üstelik kıllar fazla cıksın da belli olmasn die ama bilmiorm ya
Cevapla
#12
Jilet izini çok sıkıntılı bi durum bencede komisyona kalmış biz kesin birşey diyemeyiz
Kafamız Gökyüzü
Cevapla
#13
Bişey deyip yırtmam lazm ne demeliyim ya Sad
Cevapla
#14
Çok fazla yamuk değil genetik zaten ama ayrıca ben 6 ayıldır piyano çalıyorum.Ve çalarken zorlanmıyorum. Mülakatta sorun olmaz diye düşündüm.
Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Sağlık şartı mslmcbn 2 148 13-01-2017, Saat: 17:00
Son Yorum: mslmcbn
  Sağlık Önemli bassist44 4 163 07-01-2017, Saat: 21:09
Son Yorum: bassist44
  Spor saglık mülakat tarihi ? Pmyo Run 2 251 05-01-2017, Saat: 01:35
Son Yorum: Run
  PMYO/sağlık vaveyla 1 245 05-01-2017, Saat: 00:31
Son Yorum: Mavi
  On Saglik Renk Korlugu mlhasln 4 179 24-12-2016, Saat: 16:12
Son Yorum: mlhasln

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi