Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
pmyo adaylarının dikkatine!
#1
Merhaba arkadaşlar ben Gaziantepte yaşıyorum benim bir kaç arkadaşım bu yıl pmyo mülakatlarına giricekler tabi inşallah bende giricem onlar kursa başladılar pmyo için sizce yararlı olur mu yani spor falan  yaptırıyorlarmış  giden var mı faydasını görüyo mu ? Bana bi ulaşsanız bende ona göre gidicem.
Cevapla
#2
Özel harekat için kursa gidenler vardı. Parkurda özellikle çok faydasını gördüler. Sende 55 ve altı yapmayı garantilemek için bence gitmelisin çünkü parkurdan 100 almak bayanlar için önemli.
                         
Cevapla
#3
(16-04-2016, Saat: 19:32)Emre ÖZTÜRK Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Özel harekat için kursa gidenler vardı. Parkurda özellikle çok faydasını gördüler. Sende 55 ve altı yapmayı garantilemek için bence gitmelisin çünkü parkurdan 100 almak bayanlar için önemli.

hmmm evet yani bayanlarda parkurlar çok önemli zaten bu gitmek istedigim spor akademısı de hafta da 2 gün parkur egitimi veriyormuş  3 günde koşu yaptırıyormuş gitsem iyi olucak o halde
Cevapla
#4
Yani fiyatı uygun ise gitmenizi tavsiye ederim.
                         
Cevapla
#5
(16-04-2016, Saat: 19:37)Emre ÖZTÜRK Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Yani fiyatı uygun ise gitmenizi tavsiye ederim.

ya aylık 100 tl dediler normalde benim babamda polis babam hazırlıycaktı beni fakat bildiginiz üzere ortalık çok karışık yüzünü bile göremiyoruz neredeyse o yuzden mecburen gitmem gerekıyo başka türlü olacağı yok gibi
Cevapla
#6
(16-04-2016, Saat: 19:40)pmyoaysenur Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(16-04-2016, Saat: 19:37)Emre ÖZTÜRK Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Yani fiyatı uygun ise gitmenizi tavsiye ederim.

ya aylık 100 tl dediler normalde benim babamda polis babam hazırlıycaktı beni fakat bildiginiz üzere ortalık çok karışık yüzünü bile göremiyoruz neredeyse o yuzden mecburen gitmem gerekıyo başka türlü olacağı yok gibi



Koşuyu dışarıda sizde yapabilirsiniz para vermenize gerek yok diyeceğim fakat her ne kadar 2 gün parkur eğitimi yapmış olsalar bile o parkurun incelikleri var onları da öğreteceklerinden eminim. Ve parkurda kendinizi deneye deneye saniyeyi en aza indirebilirsiniz. Sınav günü de parkura yabancı olmamanız, rahat olmanızı sağlar.
                         
Cevapla
#7
(16-04-2016, Saat: 19:43)Emre ÖZTÜRK Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(16-04-2016, Saat: 19:40)pmyoaysenur Adlı Kullanıcıdan Alıntı: ya aylık 100 tl dediler normalde benim babamda polis babam hazırlıycaktı beni fakat bildiginiz üzere ortalık çok karışık yüzünü bile göremiyoruz neredeyse o yuzden mecburen gitmem gerekıyo başka türlü olacağı yok gibi



Koşuyu dışarıda sizde yapabilirsiniz para vermenize gerek yok diyeceğim  fakat her ne kadar 2 gün parkur eğitimi yapmış olsalar bile o parkurun incelikleri var onları da öğreteceklerinden eminim. Ve parkurda kendinizi deneye deneye saniyeyi en aza indirebilirsiniz. Sınav günü de parkura yabancı olmamanız, rahat olmanızı sağlar.
aynenn haklısınızzz koşu da bana gereksiz gibi geldi yani zaten ben yapıyorum koşuyu ama parkur ciddi anlamda önemli yani 100 tlye deger gibi
Cevapla
#8
(16-04-2016, Saat: 19:47)pmyoaysenur Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(16-04-2016, Saat: 19:43)Emre ÖZTÜRK Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Koşuyu dışarıda sizde yapabilirsiniz para vermenize gerek yok diyeceğim  fakat her ne kadar 2 gün parkur eğitimi yapmış olsalar bile o parkurun incelikleri var onları da öğreteceklerinden eminim. Ve parkurda kendinizi deneye deneye saniyeyi en aza indirebilirsiniz. Sınav günü de parkura yabancı olmamanız, rahat olmanızı sağlar.
aynenn haklısınızzz koşu da bana gereksiz gibi geldi yani zaten ben yapıyorum koşuyu ama parkur ciddi anlamda önemli yani 100 tlye deger gibi



Zaten eminim 55 saniye altı yaparsınız o kadar zor bir şey değil. Hakkında hayırlısı olsun, başlayınca burada paylaşabilirsin kaç saniye yaptığını falan. Şimdiden kolay gelsiin Smile
                         
Cevapla
#9
(16-04-2016, Saat: 19:58)Emre ÖZTÜRK Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(16-04-2016, Saat: 19:47)pmyoaysenur Adlı Kullanıcıdan Alıntı: aynenn haklısınızzz koşu da bana gereksiz gibi geldi yani zaten ben yapıyorum koşuyu ama parkur ciddi anlamda önemli yani 100 tlye deger gibi



Zaten eminim 55 saniye altı yaparsınız o kadar zor bir şey değil. Hakkında hayırlısı olsun, başlayınca burada paylaşabilirsin kaç saniye yaptığını falan. Şimdiden kolay gelsiin Smile

teşekkür ederm tabi olur paylaşırımm
Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
Question PMYO OLMAZ İSE Tolga35 8 152 10 saat önce
Son Yorum: dere_
  PMYO YAŞ amirim4530 1 80 Dün, Saat: 22:14
Son Yorum: Mavi
  Editörün Seçimi: Sorusu olan(16.Dönem ) r.ü pmyo 16.Dönemiz 125 5,454 25-02-2017, Saat: 20:53
Son Yorum: PolisAdayı
  PMYO okul sayisi ve illeri Lucifer 12 390 25-02-2017, Saat: 18:17
Son Yorum: Batuhan Özkan
  PMYO KAZANAN ARKADAŞLAR BAKARMISINIZ elberucmakk 9 487 25-02-2017, Saat: 14:39
Son Yorum: Kaya.

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi