Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
PMYO HAKKINDA
#1
Arkadaşlar bakıyorumda millet yalan yanlış şeyler söylüyor örneğin : Yok jamyo başvuran pmyo başvuramazmış, yok alım çok olacakmış yok yazılı sınav geri gelecekmiş falan arkadaşlar bu söylenenlere kulak asmayın geçen yıl ne olduysa bu senede aynısı olacak.  Jamyoya başvuran Pmyoyada başvurabilir. Puan asla 250 altına düşmez böyle bir sınavdan sonra ancak yükselebilir. Alımda 3 aşağı 5 yukarı olur. Hayal dünyasında yaşamayın yalan yanlış şeyler söyleyipte milleti umutlandımayın veya kandırmayın. En geç 1-2 aya akademi açıklama yapar onu bekleyin.
Benim şahsi düşüncem ise puanın düşmeyeceği aksine yükseleceğidir. Nedeni ise : Geçen yıl 270 puan  300 bine tekabül ederken bu sene 300 puan 300 bine tekabül ediyor ve 270 i geçen sayıda çok yüksek. Hadi eyvAllah Allah gönülden isteyip çabalayan hak edene nasip eder inşAllahü Rahman...
Cevapla
#2
Puanın düşüp artmasında sadece o yıl yapılmış YGS’nin zorluk oranı ve o yıl yapılmış YGS’de puan sıralaması dikkate alınmıyor. Aynı zamanda PMYO alınacak kişi sayısı ne kadar çok olursa PMYO baraj puanı da ters orantılı olarak düşmektedir. Bu sene kaç alım olduğunu bilmiyoruz belki de alım artacak geçen sene 3000 kişiyken bu sene belki 5000 kişi alınacak.
Cevapla
#3
kardeşim alım ne kadar çok olursa puan düşer diyorsun eyvAllah ama o seneki ygsde baz alınıyor çünkü çok kişinin başvurmasını istemiyor alacagımın 5 katını yakalasam yeter diyor ve o yılki sıralamaya göre yapıştırıyor baraj puanını. Ama 12 tane pmyo varken ve her sene pmyo kapatıp pomem çevirirlerken alımın ne kadar çok artacağını düşünüyorsun ? saçma değil mi ? en fazla 500 kişi fazla alırlar onada puan pek oynamaz
Cevapla
#4
(27-03-2016, Saat: 23:20)gakgo23 Adlı Kullanıcıdan Alıntı: kardeşim alım ne kadar çok olursa puan düşer diyorsun eyvAllah ama o seneki ygsde baz alınıyor çünkü çok kişinin başvurmasını istemiyor alacagımın 5 katını yakalasam yeter diyor ve o yılki sıralamaya göre yapıştırıyor baraj puanını. Ama 12 tane pmyo varken ve her sene pmyo kapatıp pomem çevirirlerken alımın ne kadar çok artacağını düşünüyorsun ? saçma değil mi ? en fazla 500 kişi fazla alırlar onada puan pek oynamaz


İşte bende illa ki alımda fazlalık olacak diyorum ve YGS sıralaması baya oynadı bu farkı da bir nebze kapatacaktır o yüzden birbirini dengeler hani 30 puanlık bir artış olmaz diye düşünüyorum. 270'ten 300'e çekecekleri kadar bir şey yok ortada bence, aynı kalır veya 280 olur. Tabi o senin görüşün bu da benim görüşüm.
Cevapla
#5
Aynen kardeşim bunlar tahminimiz yani bende yanılabilirim sende çünkü akademinin sağı solu belli olmuyor. Smile inşAllah hak eden herkes kazanır Allah hakkımızda hayırlısını nasip etsin.
Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  PMYO taban puan girişi can012 2 98 Dün, Saat: 19:48
Son Yorum: Tr.SpecialForce
Exclamation Kastamonu PMYO Yedekten Gidenler Belge kubilay61 2 103 22-09-2017, Saat: 23:19
Son Yorum: kubilay61
  Pmyo Can42 1 91 22-09-2017, Saat: 16:54
Son Yorum: şadi03
  Kırıkkale PMYO beymenler 2 141 22-09-2017, Saat: 10:15
Son Yorum: Mert5858
  Ygs pmyo furkan66 1 99 22-09-2017, Saat: 01:16
Son Yorum: Tr.SpecialForce

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi