Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
pmyo kapanacak mı?
#1
arkadaşlar ben lise 2 deyim ve 2018 de pmyo kazanmak için ygsde elimden geleni yapacam ve kazanacağıma inanıyorum inş. ama pmyo bi kaç seneye kadar kapanır diyorlar bu bilginin doğruluk payı nedir?
Cevapla
#2
Kardeşim kapanma demeyelim de bi dönüşüm oluyor. Yani polislik için ağırlığı dha çok üniversite mezunlarına veriyor devlet. Kazananlar 6 ay yada 1 sene eğitim alıp polis oluyor. Amaç dha kısa sürede polis yetiştirmek ve daha az masraf yapmak. Ben bunu içişleri Bakanı efkan ala dan dinledim de böyle diyord. Ama pmyo ların bu duruma gelmesin de paralel yapının da parmağı var. Dediğim gibi pmyo ların kapanıp kapanmayacağı belli değil ama pmyo olmazsa en kötü bi 4 yıllık üniversite kazanmaya bak ondan sonra inşallah kazanırsın
Cevapla
#3
eyw kardeşim sağolasın artık zaman herşeyi gösterecek ne diyelim herşeyin hayırlısı
Cevapla
#4
Aynen kardeşim herşeyin hayırlısı
Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  2016 PMYO 8.ASİL SORU ALABİLİRİM KABARDEY 89 4,618 39 dakika önce
Son Yorum: KABARDEY
Video PMYO PARKUR / TOKAT Milenyum 0 47 1 saat önce
Son Yorum: Milenyum
  PMYO OKULU HAKKINDA hanbey 2 98 5 saat önce
Son Yorum: helicobacter
  PMYO BİTİRDİKTEN SONRA hanbey 2 91 5 saat önce
Son Yorum: helicobacter
Exclamation Pmyo Düşünen Herkese (Anket) Tr.SpecialForce 27 894 5 saat önce
Son Yorum: Çevikdağıtır

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi