Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 4/5 - 4 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Polis meslegi hayatını bi Polisin dilinden dinlemek isteyenler buyursun...
#1
Merhaba arkadaşlar,

puan açıklanmadı henüz ama ben yetiyodur diye tahmin ediyorum mülakatlara hazırlandığımı polislik istediğimi söyleyince birkaç polis tanıdık kesinlikle yapma bu hatayı deyip durdular.Biz devlet memuru gibi değiliz izin sıkıntı çalışma saatleri sıkıntı...yıllık izin hakkın bile insiyatife kalmış..yeri gelicek 30 saat boş boş amaçsız bekliyeceksin 5 sene doğu çıkacak.Habire görev yerin değişecek evinin nerde olduğu nerde ikamet ettiğin kimsenin umrunda değil evini de habire görev yerin değiştiğinden taşıyamazsın buna zaten imkanın yok..işte bu polis maaşına değmiyor.Polislik öyle sandığın gibi hayal ettiğin gibi değil.Üniformanla rahatça dolaşamıcak hep diken üstünde olacaksın çünkü başına ne geleceği bilinmiyo polislerden artık halk nefret ediyo...ve daha aklıma şuan gelmeyen birsürü şey sıraladılar..ve bi tane bile polisten iyi yön duymadım iyi yönü yok diyorlar.Sadece okul yılları değil bir ömür devrecilikle geçecek artık piskolojin bozulacak ailen den başka kimseye ne olduğu gün gelicek umurunda olmayacak çünkü insanlara güvenin 0 olacak.Aile hayatı sosyal hayatı hiç bişekilde yaşayamıyacaksın.. Polis gününde bile en çok polis çalışır bayram ne bilmez resmi tatil ne bilmez...Bu şekilde de bir aile kurman kursanda onu yürütmen çok zor olacak ailen tatil yaparken sen devamlı devamlı işte olacaksın saatlerce uykusuz güneşin alnında veya soğukta dikileceksin önüne de berbat bi yemek vericekler onu yemek istemezsen habire cebinden gidecek vs....çok anlattım ama sohbetimiz bunlar oldu.

Not:Tamamen Alıntıdır.
Cevapla
#2
(05-04-2016, Saat: 22:51)Deadpool Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Merhaba arkadaşlar,

puan açıklanmadı henüz ama ben yetiyodur diye tahmin ediyorum mülakatlara hazırlandığımı polislik istediğimi söyleyince birkaç polis tanıdık kesinlikle yapma bu hatayı deyip durdular.Biz devlet memuru gibi değiliz izin sıkıntı çalışma saatleri sıkıntı...yıllık izin hakkın bile insiyatife kalmış..yeri gelicek 30 saat boş boş amaçsız bekliyeceksin 5 sene doğu çıkacak.Habire görev yerin değişecek evinin nerde olduğu nerde ikamet ettiğin kimsenin umrunda değil evini de habire görev yerin değiştiğinden taşıyamazsın buna zaten   imkanın yok..işte bu polis maaşına değmiyor.Polislik öyle sandığın gibi hayal ettiğin gibi değil.Üniformanla rahatça dolaşamıcak hep diken üstünde olacaksın çünkü başına ne geleceği bilinmiyo polislerden artık halk nefret ediyo...ve daha aklıma şuan gelmeyen birsürü şey sıraladılar..ve bi tane bile polisten iyi yön duymadım iyi yönü yok diyorlar.Sadece okul yılları değil bir ömür devrecilikle geçecek artık piskolojin bozulacak ailen den başka kimseye ne olduğu gün gelicek umurunda olmayacak çünkü insanlara güvenin 0 olacak.Aile hayatı sosyal hayatı hiç bişekilde yaşayamıyacaksın.. Polis gününde bile en çok polis çalışır bayram ne bilmez resmi tatil ne bilmez...Bu şekilde de bir aile kurman kursanda onu yürütmen çok zor olacak ailen tatil yaparken sen devamlı devamlı işte olacaksın saatlerce uykusuz güneşin alnında veya soğukta dikileceksin önüne de berbat bi yemek vericekler onu yemek istemezsen habire cebinden gidecek vs....çok anlattım ama sohbetimiz bunlar oldu.

Not:Tamamen Alıntıdır.

alıntı demişsin ama çoğu gerçekten bu şekil bilmeden girenler zaten bir süre sonra istifa ediyor
Cevapla
#3
ama her mesleğin kendine göre zorlukları vardır
Cevapla
#4
Doğrudur.Benim için sorun yok,alışkınım.
Gemisi batan kaptan su üstünde yürüse genede sızlar içi... Cry  

pzMXDo.png
WWW
Cevapla
#5
ben birçok işte çalıştım polisliğin zorluğu vız gelir ama baba parası ile yaşıyanlara koyar polislik
Cevapla
#6
Kardeşim zaten alıntı derken ben yazmadım bu yazıyı ve başka bi sitede soran arkadaştan aldım bu demek istedim.
Cevapla
#7
Olsun be kendi ayaklarinin ustunden duruyosan baskasina muhtac degilsen hic onemli degil.
Cevapla
#8
Başka sitede bende okudum bu yazıyı. Rakipleri pes ettirmek için güzel birşey de işe yaramaz sanırım Smile
Cevapla
#9
(05-04-2016, Saat: 22:56)Deadpool Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Kardeşim zaten alıntı derken ben yazmadım bu yazıyı ve başka bi sitede soran arkadaştan aldım bu demek istedim.

anladım orasını da polislikten daha zor işlerde var ben üç kuruşa daha konuşmasını bilmiyen sigortanı adam gibi yatırmayan maaşını zamanında vermiyen cebinde parası olup kendini ...... zanneden insanlardan sıkıldım sadece onun için bu sene ygs ye girdim nasipse kazanırız anlıyacağın varsın zor olsun işin sağlam olsun kelle koltukta yaşamaya razıyım
Cevapla
#10
İnan bundan cok zor islerde calistik inşaatta amelelikte yaptim tornacida sicak cnc makinasinida temizledim ramazanda firindada calistim bu zorluklara aliskiniz biz yasim 21 ama evelallah saydigin sıkıntılarin hepsini hallederiz yeterki sen vatanın için ter dök yüzyillar once dedelerimiz sarikamista o sogukta sirf vatanlarini korumak icin canlarindan oldular onlar parami aliyolardi onlari ailesi yokmuydu onlar dedilermi biz gitmeyelim diye peki kim koruycak bu vatani neyse fazla konustum ben kesin kararliyim kardesim zorluklara gelemeyen adami elerler zaten mulakatta anlasilir hersey sonra seneye bu sitede baslarsiniz iste ben gecen sene girdimde mulakkatta sacma soru sordular elendim falan filan
Cevapla
#11
Helal kardeşim zaten polis her duruma tedbirli ve dirençli olmalı.
Cevapla
#12
(05-04-2016, Saat: 23:36)Emre_erol1 Adlı Kullanıcıdan Alıntı: İnan bundan cok zor islerde calistik inşaatta amelelikte yaptim tornacida sicak cnc makinasinida temizledim ramazanda firindada calistim bu zorluklara aliskiniz biz yasim 21 ama evelallah saydigin sıkıntılarin hepsini hallederiz yeterki sen vatanın için ter dök yüzyillar once dedelerimiz sarikamista o sogukta sirf vatanlarini korumak icin canlarindan oldular onlar parami aliyolardi onlari ailesi yokmuydu onlar dedilermi biz gitmeyelim diye peki kim koruycak bu vatani neyse fazla konustum ben kesin kararliyim kardesim zorluklara gelemeyen adami elerler zaten mulakatta anlasilir hersey sonra seneye bu sitede baslarsiniz iste ben gecen sene girdimde mulakkatta sacma soru sordular elendim falan filan

helal olsun sana amelilik yapan adama polislik mi zor gelir polisliğin zor geleceği insanları sana söyliyeyim akşama kadar pc de oyun oynayan o kahvedir bu bardır diyen tipler şu kızı tavlıyam da havam olsun diyenler beyaz yaka çocuklarına zor gelir
Cevapla
#13
Benim imzadaki fotoğrafın altında bi yazı var.
O herşeyi açıklıyor sanırım.
Fazla konuşmama gerek yok.
0145YR.jpg
Cevapla
#14
Bir adam bosta kalmamak icin bu meslegi seciyosa zaten bu zorluklara dayanamaz yurekten isteyen adamla bir olmaz ogretmen oluyo atanamiyo polis oluyo o adam dayanirmi bu zorluga gonulden isteyen herkese nasil etsin allah
Cevapla
#15
ne yalan söliyim 1göz oda 1 televizyon 1 yatağa şükrederim ne istiyorsam babam için başka bişey değil evim olmasın sosyalim olmasın önemli değil , ben saygı duyduktan sonra o mesleğe kimse fikrimi değiştiremez zamanı gelicek cefasını günü gelecek sefasını süreceğiz hiçyoktan bu vakiite tarafımızı belli edeceğiz
Cevapla
#16
Tam aradığım hayat bu zaten. Big Grin Kim yazdıysa bunu iyi yazmış. Big Grin Daha da hırs yaptım şimdi. Big Grin
Gemisi batan kaptan su üstünde yürüse genede sızlar içi... Cry  

pzMXDo.png
WWW
Cevapla
#17
Gerçekten bu tip şeylere göğüs geremeyecekse bi insan, olmasın polis falan. Daha zor işlerde yaptık daha düşük maaşlara, varsın zor olsun. Zorumuza gitmez o mesleğin zorluğu
Cevapla
#18
Bunları zaten herkes biliyo ama bunları söyleyen polis demek ki bu mesleğe tam gönlünü verememiş
                                     Cool Alekta movik movik  Cool
Cevapla
#19
Bu konuyu 30 Yıldır Polis yapan babama sordum. Verdiği cevap şu saaten sonra aklı başında olan Polislik yapmaz diyo. Ama bizim mesleğinde %80 i conta yakmış insanlardır diyor. Mesleğin başından beri en nefret ettiğim şey Polisin her zaman sahipsiz bırakılmasıdır. Adamı tutuklarsın suç olur. Serbest bırakırsın suç olur. Mermi yemeden, mermi atamazsın diyor. Sanki memleketin Polisleri BattalGazi önce kendi yiyecek sonra müdahale edecek diyor. Bazen burdaki yazılanlarıda okuyor ne güzel böyle cocukların olması ama mesleğin 3. Senesine gelmeden gençlikleri biticek, cafelerde arkadaşları buluştuklarında gidemicek. Kız arkadaşı varsa vakit ayıramıcak. Kurban bayramında kurban alsa akrabalarıyla ortak olsa kesmeye kendi gidemicek, bayramda ev ziyareti ne unutucaklar, tam dicekler yarın izin oh mis gece bi telefon gelicek izinler iptal, fazla calistin diye seni kimse ovmicek hatta kimse onu gormicek. Sen herkes rahat evinde otursun, gezsin,dolassin diceksin. Ugruna bu millet icin can vericeksin bi insan evladı sana gelip senin maasini ben veriyorum dicek kendinden utanıcaksın. Devrecilik bizim meslekte çok olmaz diyor. Okulda yaşarlar ve ilk yılllarda görürler diyor. Güzel çocuklar fedarlıktan asla vazgeçmicekseniz bu meslek sizi ağırlamaktan onur duyar diye ekliyor kendisi. Anlıcanız gerek piskolojik, gerek fiziksel olarak çok yoruyor bu meslek. Rabbim inşallah nasip eder
Cevapla
#20
Ne güzel söylemiş baban bizde bu meslekte olmayı onur sayıyıyoruz Smile
Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  komiser yardimcisi ve normal polis memuru mehmet4546 9 273 22-05-2017, Saat: 19:34
Son Yorum: Mavi
  Bu sağlık sorunu polis olmama engel mi? polis33006 0 113 19-05-2017, Saat: 22:57
Son Yorum: polis33006
  polis bekci alimi bayanpoliss 4 309 19-05-2017, Saat: 04:57
Son Yorum: Terminator
  Gaza Gelip Polis Olmaya Çalışan Nesil mlhasln 14 544 13-05-2017, Saat: 10:17
Son Yorum: mlhasln
Sad Polis olabilmem için Feridenur 3 259 09-05-2017, Saat: 08:55
Son Yorum: kptn7171

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi