Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
saglık yönetmeligi
#1
NOT: Polis Meslek Yüksek Okuluna alınmaya engel olmadığı yukarıda belirtilen operasyonların, sağlık kurulu raporundan önce geçirilmiş olması gerekmektedir.      saglık yönetmeligin,n en sonunda bu not yazıyor mevcut halde hidrosel varikosel gibi rahatsızlıgı olanının  ameliyat oluptamı  saglık kuruluna görünmesi gerekiyo     
Cevapla
#2
(17-02-2016, Saat: 21:48)mustafajöh Adlı Kullanıcıdan Alıntı: NOT: Polis Meslek Yüksek Okuluna alınmaya engel olmadığı yukarıda belirtilen operasyonların, sağlık kurulu raporundan önce geçirilmiş olması gerekmektedir.      saglık yönetmeligin,n en sonunda bu not yazıyor mevcut halde hidrosel varikosel gibi rahatsızlıgı olanının  ameliyat oluptamı  saglık kuruluna görünmesi gerekiyo     

Sayın ADMİN bir haftadır cevap bekliyorum bi yardımcı ol şimdiden teşekkürler.
Cevapla
#3
Sağlık kurulundan önce ameliyat olmanız ve iyileşmeniz gerekiyor.
Gemisi batan kaptan su üstünde yürüse genede sızlar içi... Cry  

pzMXDo.png
WWW
Cevapla
#4
(21-02-2016, Saat: 23:23)DiessaTR Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Sağlık kurulundan önce ameliyat olmanız ve iyileşmeniz gerekiyor.
e varikoseli olan polis olabilir diyo admin bir önceki yazılarında
Cevapla
#5
yonetmeliği bir bütün olarak okudugun takdirde anlıyorsun ki hidrosel varikosel engel değil .
Cevapla
#6
(22-02-2016, Saat: 16:09)arslanrasim Adlı Kullanıcıdan Alıntı: yonetmeliği bir bütün olarak okudugun takdirde anlıyorsun ki hidrosel varikosel engel değil .
yönetmelikteki o maddeyi bende gördümde  Yönetmeligin en sonunda   NOT: Polis Meslek Yüksekokuluna alınmaya engel olmadığı yukarıda belirtilen operasyonların, sağlık kurulu raporundan önce geçirilmiş olması gerekmektedir    diyo bu neyi kastediyo onu anlıyamadım   acaba diger bölüm hastalıklarıyla ilgili operayonlarmı  bu masal nerde yahu
Cevapla
#7
masal daha öncesinde hidrosel ve vrıkoselin engel teşkil etmedigini yazmıştı rahat ol
Cevapla
#8
(23-02-2016, Saat: 13:29)arslanrasim Adlı Kullanıcıdan Alıntı: masal daha öncesinde hidrosel ve vrıkoselin engel teşkil etmedigini yazmıştı rahat ol

yönetmelikteki not ne oluyo peki ne kastediliyo
Cevapla
#9
abi benim anladığım ilk başta yazan bi iki hastalık var ya onlar için olamaz diyo varikosel di hidroseldi onlar engel değil diyor. açıkcası engel olucak bi hastalık da degil bnce
Cevapla
#10
(24-02-2016, Saat: 03:20)arslanrasim Adlı Kullanıcıdan Alıntı: abi benim anladığım ilk başta yazan bi iki hastalık var ya onlar için olamaz diyo varikosel di hidroseldi onlar engel değil diyor. açıkcası engel olucak bi hastalık da degil bnce

anladım Eyvallah.
Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  PMYO SAĞLIK pöhjöh 3 296 22-05-2017, Saat: 18:58
Son Yorum: yugovlavaka
  Bu sağlık sorunu polis olmama engel mi? polis33006 0 123 19-05-2017, Saat: 22:57
Son Yorum: polis33006
  Ön saglik elifbabacan5 3 173 12-05-2017, Saat: 10:30
Son Yorum: elifbabacan5
  sağlık kontrolü diş? mrtyldrm 8 313 11-05-2017, Saat: 09:18
Son Yorum: sezerfurkan
  Saglik ali.g 5 364 10-05-2017, Saat: 15:20
Son Yorum: wex07

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi