Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Sorularım var..
#1
Öncelikle hepinize merhaba,birkaç sorum olacak size.
Ben şuan açık lisede okuyorum kredilerim yüksek bu şekilde giderse bitirmem çok da sürmeyecek amacım pmyo'ya girmek bitirince de pöh olmak istiyorum boy kilo ve diğer fiziksel özelliklerim uygun bir problem yok bu konuda merak ettiğim konular var bunlardan ilki sözlü mülakatta 'Neden okulu bırakıp açık öğretimden devam etme kararı aldın?' diye bir soru yöneltirler mi?
Kadınlar için bu süreçte farklı geçen bir şey var mı ne bileyim sözlü mülakat olsun vs..
Herkes tarafından bilinen genel istekler dışında özellikle kadınlardan istenen özellikler var mı? bunu hem pmyo hemde pöh için soruyorum.
Ygs'ye girdikten sonra lazer göz ameliyatı olucam artık lazer ameliyat problem değilmiş ama yine de söylemek istedikleriniz uyarıda ve tavsiyede bulunacağınız konular varsa bekliyorum.
Okulda kısa kestirilen saç akıllı telefon kısıtlaması makyaj vs konuları beni zorlamaz saç tekrar uzar mezun olduktan sonra istediğim gibi telefon kullanabirim oraya davete gitmiyorum makyaj yapmamak benim için sorun teşkil etmez istediğim bir gelecek var ve bunun için bu denli basit şeylerden feragat edebilirim dert değil lakin bunların haricinde 'Okulda seni bu zorlayabilir belki' dediğiniz şeyler varsa söyleyebilirsiniz.
Etkili konuşabilen ve türkçeyi düzgün kullanan biriyim bunun faydasını görürmüyüm?
Şuan için aklıma gelenler bunlar ama daha çok sorular soracağıma eminim bunlar dışında sizin tecrübelerinizi ve tavsiyelerinizi dinlemekten zevk duyarım cevaplarınız için şimdiden teşekkürler..
Cevapla
#2
Olabilecek ne varsa kendin yazmissin zaten kizlar icin ygs puanin yuksekligi onemli ben erzurum pmyo 3 kere girmis biri olaraktan kizlarla baya ilgileniyorlar boy dan gecersen ygsnde guzelse parkur çalışmani tavsiye ederim arkadasim adile sadullahta kiz erkek beraber okuyo yani disiplinli bi yer pmyo zaten bazi seylerden feragat ettigin zaman birazda sabirli olursan cok bi problem yasamazsin pmyo zaten bambaska bi yer en azindan benim icin 18 yasinda 30 yasinda olan insandaki olgunlugu kazandiriyolar mukatta da diksiyonum iyi demissin cok bi problem yasamazsin iyi bi polis olabilecegini göstermen yeterli olacaktir benim tavsiylerim bu kadar daha once girmis bi kiz arkadas ta bulabilirsen onunda tavsiyelerini dinlyebilirsin
Cevapla
#3
Açık liseden mezunum diye belirtirsen o zaman sorarlar neden acik liseye gittin diye. Öncelikle liseni bitirip ygsden 300den aşağı almazsan yüksek ihtimalle girme şansında artar. Tabi spor puanının da yüksek olmasında fayda var

Sözlü mülakat zaten tamamen sende bitiyor. İçeri girdigin an onlar sana verecekleri puanın yarısını verirler gerisini sen konuşarak ve kendini ifade ederek alırsın.

Eğer mülakatta tikanmaz konuşabilirsen çok rahat girersin.

Bu konuda tavsiyeler almak istiyorsan POH bölümünü takip etmeni öneririm. Sözlü mülakat anilarinda 10larca anı var okuyup bakabilirsin.
[fon‌t=Arial]Rahat yatakta ölmek azap olmaz mı bize, çile kanlı sınır boyları bize mezar olmalı...[/font]
Cevapla
#4
(18-04-2017, Saat: 19:20)Ademdo Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Olabilecek ne varsa kendin yazmissin zaten kizlar icin ygs puanin yuksekligi onemli ben erzurum pmyo 3 kere girmis biri olaraktan kizlarla baya ilgileniyorlar boy dan gecersen ygsnde guzelse parkur çalışmani tavsiye ederim arkadasim adile sadullahta kiz erkek beraber okuyo yani disiplinli bi yer pmyo zaten bazi seylerden feragat ettigin zaman birazda sabirli olursan cok bi problem yasamazsin pmyo zaten bambaska bi yer en azindan benim icin 18 yasinda 30 yasinda olan insandaki olgunlugu kazandiriyolar mukatta da diksiyonum iyi demissin cok bi problem yasamazsin iyi bi polis olabilecegini göstermen yeterli olacaktir benim tavsiylerim bu kadar daha once girmis bi kiz arkadas ta bulabilirsen onunda tavsiyelerini dinly
Bir bayan gelirse ona da sorarım tabi.
Teşekkürler yorumun için..  Smile

(18-04-2017, Saat: 19:26)Terminator Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Açık liseden mezunum diye belirtirsen o zaman sorarlar neden acik liseye gittin diye.  Öncelikle liseni bitirip ygsden 300den aşağı almazsan yüksek ihtimalle girme şansında artar. Tabi spor puanının da yüksek olmasında fayda var

Sözlü mülakat zaten tamamen sende bitiyor. İçeri girdigin an onlar sana verecekleri puanın yarısını verirler gerisini sen konuşarak ve kendini ifade ederek alırsın.

Eğer mülakatta tikanmaz konuşabilirsen çok rahat girersin.

Bu konuda tavsiyeler almak istiyorsan POH bölümünü  takip etmeni öneririm. Sözlü mülakat anilarinda 10larca anı var okuyup bakabilirsin.

Açık liseden mezun olduğumu belirtmem gerekiyor dimi?
Bırakma sebebim komisyonu rahatsız edecek aman aman bir şey değil zaten.
Cevapla
#5
Açık liseden mezun olmuş birisi olarak pöh mulakatında bana gelen soru şuydu .

+ Nere mezunusun sen ?

- Efendim açık öğretim lisesi mezunuyum şu andada x üni'sinde kimya bölümü okuyorum .


Komisyon pert . Onlar beni afallatıcakken ben onları sekteye uğrattım diyebilirim bi an yüzlerinde o ifadeyi gördüm .

+ Açık lise ve üni kimyaaaa hmm güzelmiş ...


Açık lise dezavantaj gibi görünebilir ama avantaja çevirmek senin elinde .

Sorduğun soruların bi kısmı senin polislik konusunda net bir kararın olmadığını hissettiriyor , eğerki aklında bu sorular haricinde başka düşünceler varsa net kararını vermeden bu yola çıkma derim .
Cevapla
#6
Yazacağınız her şeyi yazmışsınız zaten. Sizi zorlayacak tek şey YGS puanı olacaktır. Ne kadar yüksek o kadar çok avantaj demektir. Açık öğretim mevzusuna gelince sıkıntı teşkil etmez. Sorarlarsa da cevabını verirsin zaten arkadaşın dediği gibi avantaja çevirmek sizin elinizde olan bir şey. Zaten son düzenleme ile komisyonun karar yetkisi en önemli şey haline getirildi çünkü komisyonun etkisi %50 iken YGS ve Sporun etkisi sadece %25. Yarı yarıya fark var.
Gemisi batan kaptan su üstünde yürüse genede sızlar içi... Cry  

pzMXDo.png
WWW
Cevapla
#7
Arkadaşlar ygs 311 nasil sizce pmyo icin bu sene

Ygs 311 nasil sizce

Kimseler yok mu
Cevapla
#8
(19-04-2017, Saat: 02:29)EmpireS38 Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Açık liseden mezun olmuş birisi olarak pöh mulakatında bana gelen soru şuydu .

+ Nere mezunusun sen ?

- Efendim açık öğretim lisesi mezunuyum şu andada x üni'sinde kimya bölümü okuyorum .


Komisyon pert . Onlar beni afallatıcakken ben onları sekteye uğrattım diyebilirim bi an yüzlerinde o ifadeyi gördüm .

+ Açık lise ve üni kimyaaaa hmm güzelmiş ...


Açık lise dezavantaj gibi görünebilir ama avantaja çevirmek senin elinde .

Sorduğun soruların bi kısmı senin polislik konusunda net bir kararın olmadığını hissettiriyor , eğerki aklında bu sorular haricinde başka düşünceler varsa net kararını vermeden bu yola çıkma derim .

Sorduğum sorularda çelişki olan kısım ve sana bunu düşündüren kısım neresi?

(19-04-2017, Saat: 02:46)Mavi Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Yazacağınız her şeyi yazmışsınız zaten. Sizi zorlayacak tek şey YGS puanı olacaktır. Ne kadar yüksek o kadar çok avantaj demektir. Açık öğretim mevzusuna gelince sıkıntı teşkil etmez. Sorarlarsa da cevabını verirsin zaten arkadaşın dediği gibi avantaja çevirmek sizin elinizde olan bir şey. Zaten son düzenleme ile komisyonun karar yetkisi en önemli şey haline getirildi çünkü komisyonun etkisi %50 iken YGS ve Sporun etkisi sadece %25. Yarı yarıya fark var.

Umarım bir gün buraya girip sizlere kazandığımı söyleyebilirim Smile
Teşekkürler..

(19-04-2017, Saat: 04:58)METEHAN PMYO Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Arkadaşlar ygs 311 nasil sizce pmyo icin bu sene

Ygs 311 nasil sizce

Kimseler yok mu

Güzel bir puan.
Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Sorularim var? Nnisa 5 508 24-03-2017, Saat: 20:42
Son Yorum: polis meraklısı
Wink Mavi Yada Terminatör- Veya Bilen Birisi-Okul Sorularım. bantun11 8 1,043 18-02-2017, Saat: 00:00
Son Yorum: mlhasln
  10.Sınıf Öğrencisi Olarak Polis Olmak İstiyorum,Sorularım var. FerhatQ 6 782 11-02-2017, Saat: 21:58
Son Yorum: AYDIN34
Smile sorularim var önemli mali80 7 741 02-12-2016, Saat: 16:35
Son Yorum: mali80
  Lise Son sınıfım Pmyo hakkında sorularım var FastestManAlive 11 1,450 21-11-2016, Saat: 21:16
Son Yorum: FastestManAlive

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi