Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
sorum var.
#1
Merhabalar. Bende bu sene pmyo sinavlarina hazirlaniyorum. Denemelerimde hicbir sikinti yok lakin saglik asamasinda problem yasayacagimi dusunuyorum. Eger olurda kazanirsam kontrol sirasinda sol kopek disimin biraz egri olmasi problem yaratir mi ? Sorumu cevaplandirirsaniz cok sevinirim. tesekkurler.
Cevapla
#2
kopek disi ne bilmiyorum cok belli olmuyorsa niye sıkıntı olsun Big Grin
Cevapla
#3
diş eğriliği değil diş eksikliği problem yaratıyor.oda 5 dişin olmaması gibi Smile yani sıkıntı yok devrem.
Cevapla
#4
Ygs baraj puanı kaç
Cevapla
#5
Ygs baraj 490 kardeşim
Cevapla
#6
Resim atarsan yardımcı olabiliriz.
Cevapla
#7
(25-01-2016, Saat: 17:45)MaSaL Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Resim atarsan yardımcı olabiliriz.

bu sekilde bir egrilik var.


Ek Dosyalar Ekran Görüntüleri
   
Cevapla
#8
Hiçbir sorun yok.
Cevapla
#9
(27-01-2016, Saat: 15:21)Diyarbakirli Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Hiçbir sorun yok.

aynen Wink
Cevapla
#10
Sorun olmaz
Cevapla
#11
(28-01-2016, Saat: 13:54)MaSaL Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Sorun olmaz

tesekkurler.
Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Balıkesir PMYO sorum var.. 1ölürBİNdirilir 4 260 30-08-2017, Saat: 13:51
Son Yorum: şadi03
  Bir Sorum varda yardımcı olabilecek arkadaşlar varmı ? Shepherd 3 271 23-08-2017, Saat: 00:23
Son Yorum: Tr.SpecialForce
  BİR SORUM VAR TURK19 14 915 17-07-2017, Saat: 04:11
Son Yorum: akinfeev
  Mülakatla ilgili bi sorum Mamo01 9 641 23-06-2017, Saat: 14:54
Son Yorum: cwe234ed
  Mavi'ye sorum var :) IIAbdülhamidHan 9 694 22-06-2017, Saat: 16:52
Son Yorum: DieHard

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi