Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Yardım Edinnnnn!!!!3
#1
pmyo alımlarında ygs puanına goremı alınıyor mesala mulakatlarda ve parkurda ıyı bı notlar alsan 70 yukarı gecıyosun setende dıyelım ygsde 270 alınıyor ben 290 aldım ama baskası 330 aldı dıyelım ona dahamı yakın durulur yoksa 290 alınanmı yanı ygs onemlı oluyormu ?
Cevapla
#2
Ygs puanının da önemi var mülakat puanının da.
330 ile giremeyen var 270 ile giren var.
Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Yardım lütfen.. beyza23 8 290 19-04-2017, Saat: 17:05
Son Yorum: beyza23
Question Göz lazer ameliyatı olmuş arkadaşlar yardım edebilirmi Bugraege 9 299 19-04-2017, Saat: 17:01
Son Yorum: Cceylan
Sad Ne olur yardım edin ?? muco_mucoo 7 591 27-03-2017, Saat: 00:47
Son Yorum: muco_mucoo
  Acil yardım ! sarii.3437 4 227 24-03-2017, Saat: 16:06
Son Yorum: Polisbey01
  Saçma Gelebilir Bi Yardım ibrahiman 26 883 18-03-2017, Saat: 21:41
Son Yorum: Berkanu

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi