Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Yardım Edinnnnn!!!!
#1
İlk olarak aslında herkes tarafından pek bilinmeyen fakat bu mesleği seçiceklerin bilmesi gerekenlerin sorular sorucam
1-21.05.2015 dogumluyum 2016 pmyo' gırebılırmıyım ( bu sahsen bı soruydu)
2-bu sene ygs kac puan olur 2015 270 tı
3- Pmyo hak kazanıp basvuru yaptıgımızda neye dıkkat edılerek pmyo gonderılıcez (mesela ben büyükçekmecede oturuyorum nereye gonderilirim? bana en yakın sukru balcı pmyo gozukuyo )
4-Bu sene  nakadar ınsan alınır 
5- turkıyede ne kadar pmyo var yanı bu sene 3000 kısı denılıyordu odakadar okul var gerıye kalanlar atanmıyormu
6- 2 yıl okuyup mezun oldugumuzda neye gore nasıl atanıyoruz 

En kısa zamnda yanıtlarsanız sevnırım herkesde bılmıs olur....
Cevapla
#2
21.05.2015 dogumluyum 2016 pmyo' gırebılırmıyım ( bu sahsen bı soruydu)

bu yaşla yürüyemezsin bile pmyo derken ?

2-bu sene ygs kac puan olur 2015 270 tı

hiç belli olmaz

3- Pmyo hak kazanıp basvuru yaptıgımızda neye dıkkat edılerek pmyo gonderılıcez (mesela ben büyükçekmecede oturuyorum nereye gonderilirim? bana en yakın sukru balcı pmyo gozukuyo )

genelde yakın olarak biliyorum

4 ve 5 hiç belli olmaz
Gökyüzü
Cevapla
#3
21 05 1998 dogmluyum yaslınlıkla yazmısım Smile
Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Yardım lütfen.. beyza23 8 284 19-04-2017, Saat: 17:05
Son Yorum: beyza23
Question Göz lazer ameliyatı olmuş arkadaşlar yardım edebilirmi Bugraege 9 287 19-04-2017, Saat: 17:01
Son Yorum: Cceylan
Sad Ne olur yardım edin ?? muco_mucoo 7 588 27-03-2017, Saat: 00:47
Son Yorum: muco_mucoo
  Acil yardım ! sarii.3437 4 224 24-03-2017, Saat: 16:06
Son Yorum: Polisbey01
  Saçma Gelebilir Bi Yardım ibrahiman 26 878 18-03-2017, Saat: 21:41
Son Yorum: Berkanu

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi