Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
YENİ DUYURULAR AÇIKLANMIŞ !!
#1
Arkadaşlar bi sayfada gezinirken buldum sizinle paylaşmak istedim müsadenizle


Ek Dosyalar Ekran Görüntüleri
   
Cevapla
#2
en az 300 almak gerekir o zaman ..
Cevapla
#3
Bilmiorm kardeşim hiç blli olmaz
Cevapla
#4
fiziki yetrlilik parkurunda değişiklik derken şınav mekik kalktı onlar mı deniliyor
Cevapla
#5
Bilmiorm kardeşim baska bişeylerde eklenmiş olabilir belki
Cevapla
#6
Sitemizde zaten vardı. Mülakatların önemi arttı. Millet bilgisiz gitsin siz PMYO hazırlık uygulamasındaki soruları ezberleyin gidin.
Cevapla
#7
ya bu uygulamıyı indirmek istiyorum ama telefonum bozuldu şimdikide android değil anneminkide iphone onada indirilmiyomuş nasıl yapıcam ozamn bilgisayara indirebilirmiyiz acaba ya çözüm arıyorum
Cevapla
#8
(14-01-2016, Saat: 18:40)MaSaL Adlı Kullanıcıdan Alıntı: PMYO hazırlık uygulamasındaki sorular demişsiniz nereden bulabiliriz onları
Cevapla
#9
yada internetten geçmiş yıllarda mülakatta çıkmış soruları bulup ezberlesem ?
Cevapla
#10
Aynı sıkıntı bndede var kardeşim bn arkdaşımın telefonuna indirip baktm biraz mlsf dha çoğuna şansm olmadı
Cevapla
#11
Uygulamanın adı ney ?
Cevapla
#12
Pmyo hazırlık yaz o gelio zaten
Cevapla
#13
Sağolun
Cevapla
#14
PMYO Hazırlık Pro olarak yazılıyor. İçeriğindeki tüm bilgileri okuyun. Ne yazık ki ios desteklemiyor.
Cevapla
#15
peki indirme imkanları olmayanlara ne tavsiye edersiniz biz ne yapalım internette eski yıllarda mülakatlarda çıkmış soruları ezberlesek aynı şekilde işe yarar mı
Cevapla
#16
Arkadaşım bence eski mülakatlara bakıp fikir edinmelisin. Sonuçta sorulan sorular hakkında iyi kötü fikir sahibi olman gerekir. Verdiğin cevapların doğruluğu pek önemli değilmiş sanırım. Sadece kendini iyi ifade et özgüvenli ol.. bu sadece sözlü mülakat için tabii
Cevapla
#17
teşekkürler
Cevapla
#18
Sitemizi takip edin yada.
Cevapla
#19
Gençler siz calışın bu sene pmyo puanı 230 ile 260 arası olacak korkamayın bu senen alım cokk . . .
Cevapla
#20
Polis akademisi başkanı sayın ismail açıkladı arkadaşlar Big Grin
Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
Exclamation "Yeni Sınav Sistemi" Tr.SpecialForce 0 37 3 saat önce
Son Yorum: Tr.SpecialForce
Exclamation Yeni mezunlar bana yardimci olurmusinuz kafayi yiyicem pöhjöh 5 360 15-06-2017, Saat: 23:40
Son Yorum: pöhjöh
  yeni mezun polis maasi mrtyldrm 4 696 02-05-2017, Saat: 01:44
Son Yorum: Terminator
  Yeni Alınacak 2500 Polis ? Özelharekat19 1 472 29-04-2017, Saat: 23:13
Son Yorum: Mavi
  Yeni Kimlik Kartı ibrahiman 8 539 06-03-2017, Saat: 08:27
Son Yorum: BayanÇevik

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi